Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Leksaker och aktivering

Klätterträd

2013-12-05 19:09 #0 av: Grodan

Någon som byggt ett klätterträd till sina möss eller som funderar på det?

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl
2013-12-06 06:25 #1 av: [Iyen]

Ja... Men inte till flickan. Eller kanske skulle hon uppskatta det?
Urantimus skulle definitivt uppskatta det. Han är härligt positiv

Anmäl
2013-12-06 16:38 #6 av: Grodan

Jag har sett att folk som har fåglar bygger jättefina klätterträd till sina bördis.

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl
2013-12-06 18:18 #7 av: ariama

Av någon anledning kan jag inte aktivera "Välj fil" och därmed inte sätta in bilder.

Klätterträd vet jag inte om jag har, däremot har jag nästan alltid klättergrenar av olika slag i burarna.

Titta här på bilder, den som vill.

http://tammusar.blogspot.se/2013/12/berikning-klattra-klanga-grava-gnaga.html

Anmäl
2013-12-07 16:10 #8 av: Minoth

Jag har ju gojor jag bygger klätterträd till så när jag hade min första grupp med möss så byggde jag ett träd åt dom med. 

Mina möss bodde i terrariumet till höger som alltid var öppet. Så sprang de sedan lösa på bänken som var 160 cm lång. 
De tyckte de var riktigt roligt :) 

Medarbetare på Burfåglar och Undulater

Anmäl
2013-12-07 16:12 #9 av: Minoth

Här är ett träd som jag hade till fåglarna. Ibland när fåglarna var inne fick mössen klättra i denna med, Det tyckte dom var skoj :) 

Medarbetare på Burfåglar och Undulater

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.