Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Fikarummet! (OT)

Sötaste skor!

2013-12-13 23:07 #0 av: [Ruber]

Råkade hitta dessa på en bytessida, ursöta!!! Tyvärr är de i storlek 36, så för mig blir det bara att beundra bilden :-D

Anmäl
2013-12-13 23:31 #1 av: Kamillah

http://www.ebay.com/sch/i.html?_sacat=0&_from=R40&_nkw=marc+jacobs+mouse+shoes&_sop=15

"You meet thousands of people and none of them really touch you. And then you meet one person, and your life has changed.. Forever."

Anmäl
2013-12-13 23:41 #2 av: [Ruber]

Ah, en helt ny värld av musskor!

Anmäl
2013-12-14 12:55 #3 av: ajanki

Söta skorKär

Anmäl
2013-12-15 17:29 #4 av: Grodan

Cool tråd! Hjärta

Mustofflor av något lurvigt o varmt slag skulle jag absolut kunna ha på mig, om de var i rätt storlek förstås. Har endast hittat barnstorlek hittills. Det finns flera mönster men inte så många färdiga coola i rätt storlek att köpa. 

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.