Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Fikarummet! (OT)

God Jul Och Gott Nytt År!

2013-12-22 17:59 #0 av: alwaysBFF

Tänkte dela med mig av lite Jul bilder jag tog idag på några av musisarna Glad
Först ut är Twix Och Bounty, två bröder som aldrig har bråkat, hoppas det håller länge :)

Anmäl
2013-12-22 18:01 #1 av: alwaysBFF

Och nu flinga som nästan somnade i koppen hehe.. riktigt mysigt var det där ;)

Anmäl
2013-12-22 18:03 #2 av: alwaysBFF

nej men kolla nu var det slut slappat :)

Anmäl
2013-12-22 18:05 #3 av: alwaysBFF

och nu har vi Coca Cola Hjärta

Anmäl
2013-12-22 18:13 #4 av: alwaysBFF

och nu Zingo, mössen har varit i spån inatt för att jag hade slut på det andra det är därför dom har små flingor på sig, Zingo kommer eventuellt flytta till Natalb Glad

Anmäl
2013-12-22 18:16 #5 av: alwaysBFF

Och nu Pepsi som också kommer flytta till Natalb , hon tyckte inte om tomtarna eller kameran, annars är hon myspysig Hjärta

Anmäl
2013-12-22 18:20 #6 av: alwaysBFF

Och här är ngn ni inte kikat in på länge, Marsh från månadskullen! lika fin idag, riktig myskille Hjärta

Anmäl
2013-12-23 18:12 #7 av: Grodan

Underbara bilder! Och jättefina möss!Hjärta

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.