Annons:
Etiketterburströinredningtillbehör
Läst 603 ggr
Mellmell
2013-12-27 21:54

Äntligen!

va idag och köpte ett akvarium på 250 liter till mina framtida töser! :) Köpte det från en loppis/antikaffär, hon ville ha 500 för det förra veckan, men idag frågade jag om jag kunde få det för 300 kr, och hon sa ja så nu står det äntligen här, redo att inredas! Tänkte detta skulle bli en liten bildtråd där jag visar bilder medans jag inreder, och ni kanske kunde komma med tips och åsikter. Alltid kul med sånt, och eftersom det är mina första möss så är det ju alltid bra med folk som kommer med idéer! :)

Imorn ska det först och främst köpas ett bord som det kan stå på, alla de jag hade hemma va för små…

Annons:
Mellmell
2013-12-27 22:00
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

En bild på akvariet. Dock väldigt dimmigt då vi nyss har bärt in det från en kall bil :)

Mellmell
2013-12-27 22:02
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Måste bara dela den här bilden…inte alltid lätt att fota akvarium när hundarna ska busa för att få uppmärksamhet…;)

KickiG
2013-12-28 11:44
#3

#2 Gillar hundarnas miner. En "jag är galen och tänker äta upp dig levande" min och en annan "jag är lite uttråkad, men försök nu då om du måste" 😂

Fint akvarium också, för den delen.

Man behöver ingen tv när man har möss.

Medarbetare på Mus iFokus och Finland iFokus

Grodan
2013-12-29 00:42
#4

Aw, sånt akvarium har jag också plats för…

#3 LOL


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Mellmell
2013-12-29 18:48
#5

#3 hahaha ja Zippo (den svarta hunden) hade inte fattat än vad som hände när jag tog kortet :P

Igår blev det en tur till Ikea, och där fanns det ju hur mycket roligt som helst att inreda en musbur med! Så en hel del följde med hem ;) ska se om jag lyckas få bilder sen :)

Moonchillas
2013-12-29 19:04
#6

Spännande 😃

Annons:
Mellmell
2013-12-29 19:50
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Här är lite av grejjerna jag hittade på Ikea! (utom hamparepet som är köpt på granngården…)

Köpte lite mer, men det hamnade i hamsterburen :P

jossans
2013-12-29 19:55
#8

Vad roligt! Var så spännande i början när man höll på att bygga upp terrariet/akvariet. Har köpt en hel del saker till våran lilla mus därifrån. Behållare för påsar (Variera från IKEA) är en stor favorit👍

Och dom lila och rosa du har gillar han jätte mycket också! Älskar IKEA!

Mellmell
2013-12-29 19:58
#9

Ja det är så spännande! en hamster får man ju inte inreda så mycket på höjden, men möss är ju superroligt att inreda till! Och eftersom det är första gången jag skaffar möss är det ju extra roligt :P Helst skulle ju allt vara färdigt och tjejerna komma på direkten, men nu måste det ju väntas, de små rackarna är ju inte födda än…tålamod är inte riktigt min grej ;)

Variera har jag flera här hemma! Perfekta höhäckar till kaniner! :)

jossans
2013-12-29 20:03
#10

#9 Jaa super roligt! Ne då är vi två, väntan är ju hemsk nästan haha men spännande det också! Men du har ju lite att pilla med tills dom kommer så tiden kommer säkert gå fort:)

Jaha vad smidigt:) Jag och min kille har köpt filt från Ikea och typ vikt in i behållaren så det blir som lite gångar och så. Hur mysigt som helst:)

Upp till toppen
Annons: