Annons:
Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 485 ggr
[Ruber]
2013-12-28 01:01

Tänk om frågor!

1. Om du fick välja att vara begåvad i någonting, vad skulle det vara? 2. Om du fick välja en present idag, vad som helst, vad skulle du önska? 3.Om du fick radera en händelse i ditt liv, vad skulle det vara? 4. Om du fick vara av motsatt kön en dag, vad skulle du göra?

Annons:
Grodan
2013-12-28 08:56
#1

*gillas*

  1. Om du fick välja att vara begåvad i någonting, vad skulle det vara?

  2. Om du fick välja en present idag, vad som helst, vad skulle du önska?

  3. Om du fick radera en händelse i ditt liv, vad skulle det vara? 

  4. Om du fick vara av motsatt kön en dag, vad skulle du göra?

  5. PHP-programmering, behöver laga mitt ecardsystem

  6. Någon som lagar mitt ecardsystem

  7. Att jag sålde min lägenhet i sköndal

  8. Ha sex förstås

❤️


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

KickiG
2013-12-28 11:53
#2

1. Om du fick välja att vara begåvad i någonting, vad skulle det vara? 

- Att kunna sjunga! Jag älskar att sjunga, sjunger konstant. Till min omgivnings stora förtvivlan kan jag inte hålla ton, utan sjunger alltid falskt.

2. Om du fick välja en present idag, vad som helst, vad skulle du önska? 

- En navigator! Trött på att tappa bort mig överallt.

3.Om du fick radera en händelse i ditt liv, vad skulle det vara?

- Ingenting, för av allting har jag lärt mig något. Och om jag raderade något skulle jag inte vara den jag är idag.

 4. Om du fick vara av motsatt kön en dag, vad skulle du göra?

- Jag anser att jag inte behöver byta kön för att kunna göra saker. Fast i och för sig, det skulle ju kunna vara kul att testa skriva sitt namn i snön… 😉

Man behöver ingen tv när man har möss.

Medarbetare på Mus iFokus och Finland iFokus

[Ruber]
2013-12-28 16:13
#3

1. Jag skulle vilja vara en bra talare, du vet sådan som inte får panik, börjar stamma och babbla obegripligt! 2. Liten trädgård att odla saker i. 3. En hund som vi var tvungna att sälja, trots att köparen inte gav de bästa vibbarna. Jag borde ha sagt upp mig från jobbet el nåt…:-( 4. Jag skulle testa och uppleva min fysiska styrka först på gymmet, sedan på Honda CBR 900. På kvällen skulle det bli herrmiddag med efterföljande pubrunda och charmering av damerna. ;-)

adirf1
2013-12-28 23:27
#4

1. Jag skulle vilja vara awesome med papper, att skriva inlämningar i skolan. Hade gjort mitt liv så mkt enklare^^
2. En gård så jag kan arbeta inom grön arena :D
3. Att jag inte hade krupit på knän för att få ett ex att ta mig tillbaka.
4. Ragga och ligga :P Kanske knytnävsbråka lite med någon xP

Moonchillas
2013-12-28 23:40
#5
  1. Om du fick välja att vara begåvad i någonting, vad skulle det vara?  Att kunnna precis allt inom genetik och färger. När jag kommer dit så känner jag mig som Bambi ute på hal is. Kommer aldrig få kläm på detta känns det som.

  2. Om du fick välja en present idag, vad som helst, vad skulle du önska? Ett stort hus med enorm trädgård mitt ute i skogen. Gärna ett kråkslott.

  3. Om du fick radera en händelse i ditt liv, vad skulle det vara?  Den dagen då en av mina bästa och äldsta vänner gick bort utan förvarning

  4. Om du fick vara av motsatt kön en dag, vad skulle du göra? Givet skulle jag göra helikoptern och komma på varför män tycker det är så jäkla kul att göra detta 😛

Upp till toppen
Annons: