Annons:
Etiketttävlingar
Läst 442 ggr
ajanki
2014-01-03 15:14

Månadens veteran Februari 2014

Posta bidrag - ladda upp foto och skriv berättelse om musen - i denna tråd till och med 25/1

Varje månad har vi tävlingen månadens veteran. Medlemmar på mus-ifokus deltar genom att bifoga ett foto på sin tammus, som får vara som yngst 14 månader, samt skriver en personlig berättelse om den. Vid årets slut koras någon av månadsmössen till årets mus.

Regler:

  • Endast ett bidrag per person.
  • Välj ett foto som är minst >>>>800x600 pixlar<<<< - det vill säga inte för litet foto, då det blir svårt att bedöma och se små bilder. Större går bra då det skalas ner till 800x600.
  • Endast tammöss 14 månader och äldre
  • Personlig berättelse på minst 2 meningar eller 500 ord.
  • Månadens veteran avgörs genom röstning av medlemmarna - denna vinner ära i all evighet

Erat bidrag lägger ni i den här tråden ända fram till den 25/1

(omröstning sker sedan endast till den sista i månaden)

Glöm inte den personliga berättelsen om din mus och lycka till!

Annons:
ariama
2014-01-03 16:43
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Ibland ibland kan jag ladda upp bilder här på i.Fokus. Eftersom det funkar just nu, tänkte jag för en gångs skull ställa upp i månadens senior.

Björndalens Honey Candy får ställa upp. Hon är RY sh, och fyller alldeles strax ett år och tio månader. Hon är en av mina bästa möss, helt otroligt trevlig, mild och fin i temperament och humör, alltid vänlig och nyfiken, pigg och glad, och social och kommunikativ.

Candy är alltså en toppenmus på alla sätt och vis! Verkligen älskansvärd.

Hon är även mamma till ett par av mina bästa möss, Chrystal Beauty och Honey Crisp. Candys goda egenskaper har hon nedärvt vidare, plus några till, precis så som det ska vara.

(Crisp tänkte jag får vara med i månadens mus fast även hon kvalar in här bland senioerna numera, med sina fjorton månader. Om jag nu lyckas sätt in fler bilder…)

StillaSinnet
2014-01-03 22:49
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Ja presenterar en underbar goding som är drygt 16 månader och blev pappa under sensommaren.

SE-TAMs Nicodemus.

Underbar mysmus som går själv efter att sönerna hackat på honom. Det var INTE snällt av dem! Nicodemus har aldrig bråkat med andra hanar så det kändes extra orättvis att de var stygga mot en så snäll pappa. Han får därför komma ut extra ofta och gosa med mig istället för att ha en burkompis. Han njuter då av att beröras av någon. Han ligger tungt i handen och får aldrig nog av kel och pussar. Han sluter ögonen och man kan tro att han hoppas att han ska få ligga där och njuta i all evighet ❤️

Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare

ajanki
2014-01-25 09:16
Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: