Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Fotografier

Jag skulle vilja se...

2014-01-12 17:44 #0 av: NinaS

...bilder på chocolate fox (korthår). Någon som har och vill dela med sig? :)

Anmäl
2014-01-13 23:00 #1 av: Grodan

svårt svårt... många fox är inte just chocolate utan coffe, beige, burmese osv.. vi har också en tråd som heter någonting med "är din mus chocolate"... där finns massa bilder på chocolate, burmese, coffe, fox mm

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl
2014-01-17 17:54 #2 av: Grodan

Här kan du se några

http://www.hiiret.fi/eng/breeding/varieties/chocolate_fox.html

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl
2014-01-18 09:26 #3 av: ajanki

Det här är Cocos en aby satin hona jag hade för några år sen. Hon var registrerad som choklad/fox. Men så här efteråt när jag ser bilderna är jag dock inte hundra på att hon var just choklad...

Anmäl
2014-01-18 09:30 #4 av: ajanki

Här en till fox-tjej som jag starkt misstänker inte är choklad utan coffe, burmese eller nåt annat...

Hoppas det inte gör nåt NinaS att jag lägger ut den här i alla fall? Tänkte att det är ju ganska likt choklad. 

Anmäl
2014-01-18 12:11 #5 av: NinaS

#4 Nejdå, roligare det än inga bilder. :) Tack!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.