Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner

Lamina??

2014-01-17 18:09 #0 av: ellapella01

Hejsan. Just nu vill jag mer än gärna att medlemmen Lamina hör av sig till mig. ! Skriv ett sms eller ring. Annars så skriver du ett meddelande till mig här.

Anmäl
2014-01-17 18:15 #1 av: Grodan

Tips: skicka ett pm till henne.

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl
2014-01-22 10:55 #2 av: ellapella01

#1 Men hon svarar inte. Hon har köpt 3 möss av mig för LÄÄÄÄNGE sen. Men inte hört av sig. Men hon har redan betalat..!

Anmäl
2014-01-22 14:06 #3 av: Lamina

Hoppsan... Jag ber så hemskt mycket om ursäkt ellapella, men det har hänt så mycket i mitt liv den senaste tiden att jag faktiskt helt har glömt det! :O

Jag har inte svarat på ditt PM då jag inte har sett att jag fått det. Jag hittade det nu, men det är markerat som läst av någon konstig anledning... Jag ska svara på det så fort jag får lite tid över, jag lovar. *skäms*

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.