Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Bur, strö, inredning & tillbehör

Bur till de nya mössen?

2014-01-27 21:14 #0 av: amandabashiri

Tänkte köpa ett terrarium till mössen, hittade den här på blocket, vad tycker ni?

Den hade inget täckglas, tror ni det funkar ändå? Svårt att hitta något fint, billigt och bra!

Anmäl
2014-01-27 21:21 #1 av: Lamina

Vad är det för mått på det? Hur många möss ska du ha i?

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Anmäl
2014-01-27 21:27 #2 av: amandabashiri

Hittade denna sköning istället! Ska dock inte ha något vatten i Skämtar 180 liter är allt som står i beskrivningen!
2-4 möss, ingen riktig aning än om hur det blir Skrattar

Anmäl
2014-01-27 21:31 #3 av: amandabashiri

Alltså, kan ni föreställa er era möss springa omkring i denna skönhet? Kär Jag är helt förälskad! Att städa den blir en annan femma Skrattar

Anmäl
2014-01-27 21:38 #4 av: KickiG

Att akvariet i #0 saknar täckglas gör inget, du kan inte ha ett glaslock till möss i alla fall. Det måste vara av nät så att luften cirkulerar. Ofta har akvarier ändå ganska dålig luftcirkulation, så det måste man tänka på. När jag är hemma har jag inget lock alls på min bur. Men visst ser de alla fina ut! Tänk också på att man med jämna mellanrum måste rengöra akvariet grundligt, så om man inte har det stående på en sådan plats där man kan plaska med vatten, så måste man kunna flytta det till t ex badrummet.

Man behöver ingen tv när man har möss.

Medarbetare på Mus iFokus och Finland iFokus

Anmäl
2014-01-27 22:08 #5 av: Lamina

Förlåt, men är du medveten om att du måste ha tillstånd för att få lägga upp någon annans bilder?

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Anmäl
2014-01-27 22:12 #6 av: amandabashiri

#5 Det tänkte jag inte på! Tyst De är dock från blocket, inte tagit någons personliga foton! Kanske ändå inte är okej Skäms

#4 Men vad bra! Tänker dock slå till på någonting större!..

Anmäl
2014-01-27 22:22 #7 av: Lamina

#5 Fast det är ju klart att det är deras personliga foton även fast dom lagt upp dom på nätet. Det är mest principen, jag tror inte många egentligen skulle bry sig. Men tänkte att det kunde vara bra att informera om då copyrightlagen faktiskt säger att man inte får använda andras bilder utan tillstånd, oavsett vilken sorts bilder det är. :)

//Lamina

Anmäl
2014-01-28 09:02 #8 av: amandabashiri

#7 Absolut, bilderna är borta nu Skrattar

Anmäl
2014-01-30 10:44 #9 av: [Iyen]

Mitt inlägg nu =100% ot

#7 Gäller det även skärmdumpar om de är skurna större än vad bilden är?

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.