Annons:
Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 187 ggr
ajanki
1/31/14, 10:20 AM

Önskar er alla en trevlig helg!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hoppas ni får en trevlig helg!

Själv ska jag städa burar:)

Skottningen är redan avklarad…men det kan ju komma mer snö och då får jag väl skotta lite till:)

Drömmer mig tillbaks till sommaren😕

Annons:
[JeanetteK]
1/31/14, 10:30 AM
#1

Hamnade in här via nya inlägg. Ååååååh vilken underbar bild! Längtar extremt efter sommar och värme.

Önskar er alla här inne en härlig fredag och helg!

KickiG
1/31/14, 12:00 PM
#2

Trevlig helg önskar jag med. Och funderar över varför jag inte tog långpromenaden i morse när solen sken. Nu ramlar det ner snöflingor stora som vantar!

Man behöver ingen tv när man har möss.

Medarbetare på Mus iFokus och Finland iFokus

Vattnadal
1/31/14, 12:56 PM
#3

Jag har städat alla burar i veckan, de sista igår kväll efter jobbet. Är ledig från butiken idag, skulle ha haft länsstyrelsen hemma angående ett §16 till hundanläggningen, men hon är sjuk igen. Tog sovmorgon istället, och har precis kommit in och stoppat 4 limpor i ugnen efter att ha matat hundar, får, kaniner, och höns, lekt med hundarna i rasthägnet och tagit en 3 km konvalescensprommis med haltande Vidar (och Cora, Ingrid och Vittra såklart). Nu ska jag packa lite inför helgen, sen köra ett 4-spann runt 8:a km slingan, och kanske ett till, om jag hinner.

Vi ska till Orsa på draghundstävlingar i helgen. Inte tävla själva, utan jag ska sälja med Draghundcenter och maken ska vara funktionär. Kommer hem sent på söndag, pckar om, för på måndag ska jag bara jobba lite grann, sen drar vi till stugan på en välbehövlig semster!

Skönt att ha vänner och familj som kan passa Odlingen när vi är borta. I helgen kompisar, som även får ta hand om alla hundar, sen blir det föräldrarna som får ställa upp.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

[Iyen]
1/31/14, 1:00 PM
#4

Önskar det samma Hjärta

Själv ska jag ställa Väckarklocka och upp tidigt både lör & sön.

"Alla burar" redan städade. 1 och 1/2 hamsterbur kvar….. Fast råttburarna känns det som att jag städar hela tiden Tummen upp

Upp till toppen
Annons: