Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Fikarummet! (OT)

ingen i skåne?

2014-02-05 19:43 #0 av: [Hallons]

Hej!

Jag undrar om det finns några musintresserade/uppfödare i skåne? 

Jag och Heå bor i skåne och vi letar efter "muskompisar" Så bor du i Skåne och vill träffa två möss-intresserade tjejer.. så träffas vi gärna!

Sen undrar jag även om det finns någon i Skåne som föder upp?

Mvh EmiliaUppfödare av liten Rex i svart och havanna samt otter -  Nilvanas rexar                                    

Anmäl
2014-02-05 20:08 #1 av: Sync

Jag har tyvärr nyligen lagt ner min uppfödning. Har dock några möss kvar. (I sölvesborg i blekinge dock). Men vill ni ses någon gång så kan jag ta med mig några möss om ni vill. Glad Alltid kul att träffa mus-intresserade folk här nere!

Anmäl
2014-02-05 20:31 #2 av: [Hallons]

#1 så trevligt! Jag skickade ett litet pm till dig :)

Mvh EmiliaUppfödare av liten Rex i svart och havanna samt otter -  Nilvanas rexar                                    

Anmäl
2014-02-05 23:42 #3 av: optiMUS

Inte Skåne, men södra Småland :)

Anmäl
2014-02-05 23:49 #4 av: [Hallons]

#3 synd. :( har tyvärr inte möjligheten att ta mig upp till dig

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.