Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Om sajten (INFO)

Trevlig attityd

2014-02-07 22:52 #0 av: [Hallons]

Halloj!

Vill bara berömma alla på mus i fokus för eran trevliga attityd. Jag känner mig så välkommen om ni svarar så snällt på alla frågor, råkar man med en tjuvparning är det ingen som klagar, och om man ställer nybörjar frågor stöttas det och svaras det. Här hoppas jag att alla känner sig välkomna! Bra jobbat!!! :)

Mvh EmiliaUppfödare av liten Rex i svart och havanna samt otter -  Nilvanas rexar                                    

Anmäl
2014-02-07 22:53 #1 av: Sugar Mist

Mus ifokus är bland de trevligaste sajterna^^

Medarbetare på Agility, Australian Shepherd och Vallhundar iFokus

Anmäl
2014-02-07 22:56 #2 av: Artlink

Vad glad jag blir!!! :D

Sajtvärd: Yoga & Meditation iFokus
Medarbetare: Stenar i Fokus

Anmäl
2014-02-07 22:58 #3 av: Lamina

Precis! Jag satt just och tänkte på det. Funderade faktiskt på att skapa en tråd om det. ;)

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Anmäl
2014-02-07 22:58 #4 av: [Hallons]

#1 håller med till 100% :)

#2 så bra!! :D

Mvh EmiliaUppfödare av liten Rex i svart och havanna samt otter -  Nilvanas rexar                                    

Anmäl
2014-02-07 22:58 #5 av: Casper

Kan bara hålla med!!Skrattar

Anmäl
2014-02-07 22:58 #6 av: [Hallons]

#3 *tummen upp*

Anmäl
2014-02-08 08:19 #7 av: ajanki

Vad glad jag blir Skrattar

Det är vi alla medlemmar som gör sajten så bra och trevlig!!

Anmäl
2014-02-08 08:59 #8 av: KickiG

Det är så roligt att höra att folk trivs här! Som ajanki säger, det är vi som gör den till det den är. Så ett stort TACK till er alla! Blomma

Man behöver ingen tv när man har möss.

Medarbetare på Mus iFokus och Finland iFokus

Anmäl
2014-02-08 11:56 #9 av: Grodan

Vi är ett bra team här! HjärtaGlöm inte att det är vi alla som gör sajten.

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl
2014-02-08 12:24 #10 av: [Hallons]

#9 absolut! Håller med till fullo!

Anmäl
2014-02-08 12:52 #11 av: Aristomus

#0 Instämmer helt!

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.