Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
In Memorian

Tina Sølvgren Juelsen

2014-02-10 19:47 #0 av: Grodan

Tina Sølvgren Juelsen är en kvinna i Danmark som de flesta musuppfödare i Sverige känner. Hon har varit aktiv här på sajten och även på SVEMUS utställningar.

Vila i frid Tina!Blomma

Jag tycker att det är tråkigt att du lämnat oss, så tidigt. Jag kände inte dig så bra, men uppfattade dig som en glad och trevlig människa med stort intresse för möss och många andra djur.

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl
2014-02-10 19:57 #1 av: [vintermusen]

Har hon gått bort?

Anmäl
2014-02-10 20:28 #2 av: Tsunamis

Ja hon har gått bort. Glada lilla Tina det kom som en chock för mig totalt... 

Vila i fridHjärta

MvH   SE-Tsunamis   hemsida   ~   email   ~   Facebook
Sajtvärd på Gerbiler ifokus

Anmäl
2014-02-10 20:28 #3 av: [vintermusen]

oj......... Synd

Anmäl
2014-02-10 21:04 #4 av: ajanki

Ja, det kom som en chock för mig också! Jag kände henne inte så jätteväl men jag träffade henne ett par gånger, hade mailkontakt med henne och har just nu 6 möss hemma som hon fött upp. Jag kommer sakna henne!

Vila i frid TinaBlomma

Anmäl
2014-02-10 21:12 #5 av: Emmyz

Jag fick reda på detta via en vän till mig som var en god vän till henne. Så hemskt. Kände henne aldrig, men beklagar verkligen :C Sänder en tanke till alla hennes nära o käraBlomma

Anmäl
2014-02-10 21:34 #6 av: L8sson

Så jätte tråkigt, hon har köpt en hel del möss av mig och vi smsade mkt, hon berättade så väl så fort det hände något nytt i hennes avel och banded. Hon delade mig sig med glädje , det glädje mig. 

Har möss från henne med.. 

Nä så tråkigt men sänder styrkekramar till alla i hennes närhet. 

Anmäl
2014-02-10 22:14 #7 av: Artlink

Oj! Jag hade ingen aning!!! Vad hände?

Sajtvärd: Yoga & Meditation iFokus
Medarbetare: Stenar i Fokus

Anmäl
2014-02-10 23:41 #8 av: VStromberg

BlommaHjärtaRegnbåge

MVH Viktoria S
- Sajtvärd på Agility Ifokus

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.