Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Fotografier

Nykomlingar

2014-02-13 14:25 #0 av: Mellmell

Har varit musägare i 3 dagar nu, och är totalt förälskad och fascinerad. Det händer ju nått hela tiden! Gapskrattar Vilka underbara djur, att det skulle ta nästan 22 år innan jag kom på idén att skaffa några möss...

Den som utmärker sig extra ur högen är den brunvita, så otroligt kontaktsökande! Sitter gärna i handen och tittar på mig som jag är helt dum i huvudet när jag pratar med henne...man kan inte annat än smälta Kär

Anmäl
2014-02-13 14:30 #1 av: Mellmell

Kär

Anmäl
2014-02-13 15:18 #2 av: KickiG

Vilka fina möss du har! Och härligt att de verkar tama och kontaktsökande. 

Man behöver ingen tv när man har möss.

Medarbetare på Mus iFokus och Finland iFokus

Anmäl
2014-02-13 19:24 #3 av: ajanki

Grattis till dina fina mössHjärtaoch välkommen in i musgänget!! Skrattar

Anmäl
2014-02-13 20:03 #4 av: Grodan

#0 Roligt att läsa. HjärtaDet är så underbart med den där första förälskelsen till möss som djur. Jag kan sakna den ibland. Ibland kan jag känna den på nytt.

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.