Annons:
Etikettfotografier
Läst 407 ggr
optiMUS
2/14/14, 6:30 PM

Titta vad jag hitta

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Oups. Va hos killen som har merle och vad hittade jag där? Även en gosig Hereford. Tvungen att ta med honom hem. Kommer från killens egna "linje" och möss från Maja :)

Annons:
KickiG
2/14/14, 7:31 PM
#1

Nämen hoppsan. Tänk så det kan gå ibland. Men Alla hjärtansdagen är väl ändå inte helt fel dag att plocka hem en liten gosig en på, eller hur? ❤️

Man behöver ingen tv när man har möss.

Medarbetare på Mus iFokus och Finland iFokus

ajanki
2/14/14, 7:34 PM
Littlem
2/14/14, 7:54 PM
#3

Du får gärna PM:a namn på killen som har djuren!

Vilken Maja menar du?

Tsunamis
2/14/14, 8:59 PM
#4

Ooh nämen så najs. Har den vitt på vänstra frambenet/skuldran? Jag får ibland broken med bred bläs jag ska spara en nu och se om det inte är hereford som smugit sig in där på ngt vis. Hur gick med merle mössen?

MvH  Tsunamis

optiMUS
2/14/14, 11:12 PM
#5

Jag menar så klart Maya. Alltså du Littlem. Skickar pm. Hans magteckning går upp en bit på sidorna och så har han en liten fläck i nacken tyvärr. Men han valde mig så det gör inget. Han klättrade upp o lade sig tillrätta i handen. Nu ikväll när jag tog några kort satte jag honom på ett upp o nedvänt glas och jisses så klumpigt han steppade omkring. Ramlade nästan ner. Sträckte fram handen o samma sak… Upp i handen men inte vidare uppför armen. Kilade lite omkring sig o lade sig sedan nöjt tillrätta. Supergullig

optiMUS
2/14/14, 11:13 PM
#6

Tsunamis jag skickar fler bilder på fb. Hopplöst via mobilen här

Annons:
Grodan
2/16/14, 1:04 AM
#7

Grattis! Supertjusig lyckta där! Och han verkar helgo! Trist att det inte funkar med foton. Vill se mer…


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Littlem
2/16/14, 2:04 AM
#8

Ahh jag funderade på om det var jag men har så svårt o relatera när folk stavar "fel" ;)

Som jag sa i PM har personen köpt några vuxna djur av mig. Sen vet jag inte om han skaffat annat. Men det kan nog kommit bläsat från mig då han köpte teckningsbärande honor.

Upp till toppen
Annons: