Annons:
Etiketterburströinredningtillbehör
Läst 473 ggr
amandabashiri
2/16/14, 4:31 PM

I väntan på mössen ...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Väntar spänt på mina 2 damer som kommer ner från Göteborg inatt. 
Tsunamis två små, en black och en choklad. Mina första möss som kommer från en uppfödare.
Buren är färdiginredd, har tillochmed städat mitt rum, så det ser snyggt när mina nya rumskamrater anländer.

Hittade ett träd i metall, ett sånt man hänger sina smycken på, I guess. Allt jag såg var en perfekt klätterställning för flickorna.

Annons:
amandabashiri
2/16/14, 4:39 PM
#1

Jag undrar också… när jag tidigare köpt från djuraffär har de sagt att man ska vänta med att plocka upp mössen ca 2 dygn efter flytt, så de hinner vänja sig vid den nya miljön, vad tror ni om det?
Kan jag börja vänja dem vid mig direkt?

Grodan
2/16/14, 5:32 PM
#2

#0 Coolt träd. LOL

#1 Du ska ju få tama möss så jag tycker inte att du behöver låta dem vara ifred… Enligt min åsikt kan du gott pyssla lite med dem.


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

amandabashiri
2/16/14, 6:01 PM
#3

#2 Visst är det!
Toppen, så svårt att låta bli ändå hehe …

Lojs
2/16/14, 7:24 PM
#4

Jag tycker man alltid kan ta och sätta handen i buren, gärna med lite mat i, så kan mössen bekanta sig i sitt eget tempo.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Vovisch nr2
2/16/14, 10:10 PM
#5

Är ingen expert på möss men tycker att det ser ut att vara en väldigt liten bur….

-Hälsning Jossan, medarbetare på bichon ifokus-

ajanki
2/16/14, 10:21 PM
#6

#5 Den där buren passar utmärkt för 2 möss!!

#0 Ser fram mot att få se bilder på dina tjejer! 🙂

Annons:
amandabashiri
2/17/14, 1:07 PM
#7

#5 Den är väldigt stor, bilden ger ingen rättvisa!

#6 Tack Ajanki, bilder kommer! 😍

Tsunamis
2/17/14, 1:38 PM
#8

Snyggt inredd! Lite papper näsdukar/hö/tidningspapper att boa med så kommer de vara hur glada som helst. #5 Jag har likadana hemma de är i runda slängar 60x40 i bottenytan dvs väldigt stort och rymligt för 2 musar.

MvH  Tsunamis

Upp till toppen
Annons: