Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Fikarummet! (OT)

Vad aktivt Mus iFokus blivit!!

2014-02-24 07:25 #0 av: Sugar Mist

Hinner ju inte med, för sjutton!!

Har säkert ett tiotal trådar jag måste kika igenom, men vad glad jag blir att det blivit såpass aktivt.

Duktiga medarbetare, sajtvärd och medlemmar för att ni håller god stämning och aktivitet, dagens ros till er!!

-

Medarbetare på Agility, Australian Shepherd och Vallhundar iFokus

Anmäl
2014-02-24 08:51 #1 av: KickiG

Tack Sugar Mist för det inlägget! Det värmer att höra att du/ni uppskattar sajten. Och ett stort tack till alla medlemmar! Utan er skulle inte Mus i Fokus finnas! Hjärta

Man behöver ingen tv när man har möss.

Medarbetare på Mus iFokus och Finland iFokus

Anmäl
2014-02-24 15:36 #2 av: [hasselmusen]

Jag är medlem på flera sidor och mus ifokus är jätte aktivt om man jämför!😃

Anmäl
2014-02-24 15:42 #3 av: ajanki

Tack så mycket!! HjärtaBlomma

Säger som KickiG, stort tack till alla medlemmar!!HjärtaHjärta

Anmäl
2014-02-24 18:28 #4 av: Grodan

#0 Hjärta

Jag tror faktiskt att det är mycket medlemmarnas förtjänst. Att de söker sig hit och vill vara här och är aktiva här.

Håller med, det är underbart.

Och mina medisar är så duktiga. Jag är så bortskämd. Stor kram till er. Jag uppskattar er verkligen.Hjärta

Men det kan också vara så att de flesta har sportlov nu. Det kan bli mycket aktivitet under loven.

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.