Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Avel & Uppfödning

Möss i Sundsvall?

2014-02-27 10:41 #0 av: jossa5

Hej hej,

Jag vet att det finns en uppfödarlista, och har kollat på det, men tänkte höra om något vet om nån som föder upp möss i Sundsvall? Närmast jag hittar är Vattnadal, och det är lite långt att åka bara för att hälsa på, för att kolla närmare på möss.

Anmäl
2014-02-27 11:13 #1 av: Smulan80

Sundsvallshållet verkar tyvärr ha dött ut när det kommer till musuppfödning.

Anmäl
2014-03-04 18:40 #2 av: Grodan

Tjejen med användarnamn jaxwire här på mus-ifokus bor i sundsvall tror jag. Hon hade förut uppfödningen Övradal. Hon tog en paus, men har nu ev börjat igen. Vet att hon skaffat lite nya möss i a f.

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.