Annons:
Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 425 ggr
adirf1
2/27/14, 9:21 PM

Projekt: Musdag på Grizzly

Halloj!

Nu skall jag göra ett projekt i skolan och tror mig ha kommit på ett utmärkt sådant :)
Jag tänkte ha en informationsdag om musen på Grizzly zoo då jag tar med ett par av mina små töser för att visa upp och berätta om, besvara på frågor etc.
Grizzly zoo har iaf i Uddevalla inga djur och välkomnar mig att visa upp mina egna. Jag skall förbereda med ett litet informationsblad och skulle folk känna att detta är djuret för mig tänkte jag främst hänvisa till mus.ifokus(och svemus hemsida). Sedan undrar jag om någon/några uppfödare i närheten skulle vilja ha sina kontaktuppgifter eller dyl på detta papper? :)
För jag önskar människor hamna rätt i musvärlden och att hitta en uppfödare är första steget i rätt riktning tänker jag^^
Om ni har åsikter om vad jag bör ta med och vad ni VILL ha med så är det mycket välkommet! :D

//Frida

Annons:
thenewbreed
2/27/14, 9:26 PM
#1

Vilket fint initiativ!

Medarbetare på bildredigering! :)

adirf1
2/27/14, 9:29 PM
#2

Tack!
Det peppar verkligen att höra :D

Niji
2/27/14, 10:26 PM
#3

Haha! Man får ju lust att göra det på fler djuraffärer som inte säljer möss :D Får man sno idén? (skriv om du tycker att det inte var okey av mig att skriva det) :)

Mind of a queen, heart of a warrior

adirf1
2/27/14, 10:40 PM
#4

Ingen fara alls!^^
Tycker det vore jätte bra om vi musfolk får mer inflytande för musägarskapet i Sverige än Grossisterna :)
Något vi förhoppningsvis redan har men kan man öka så bör vi öka inflytandet tänker jag :3

Niji
2/27/14, 10:48 PM
#5

Okey :)

Mind of a queen, heart of a warrior

KickiG
2/28/14, 7:34 AM
#6

En väldigt fin idé tycker jag!

Man behöver ingen tv när man har möss.

Medarbetare på Mus iFokus och Finland iFokus

Annons:
ajanki
2/28/14, 9:13 AM
#7

Jättebra idé!!

En sak som du måste ha med (och säkert redan har…) är hur intelligenta djur mössen är!! 

Sen är det ju jättebra att upplysa om mat, burar m.m

Jag står gärna med på din lista över uppfödare:)

Grodan
3/2/14, 8:19 PM
#8

Jättekul grej!❤️

Glöm inte nämna denna sajt och SVEMUS.


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

adirf1
3/6/14, 8:32 PM
#9

Förlåt att jag inte svarat! Har varit en jobbig hetsig vecka och har helt enkelt inte kommit ihåg de gånger jag haft tillgång till dator :/

Men Absolut Mamma mus! :D Förhoppningsvis kanske jag kan visa upp något litet trick^^ Trixie som jag nu döpt om ena nykomlingen till är ett jätte bra exemplar av smart mus, Arya som är hyffsat smart och nog så matglad och så har jag blyga Nymeria som är en go mysmus. Tror jag ska hinna sätta ihop tjejerna vilket vore utmärkt för att visa upp olika personligheter. :) Jag sa till dem på Grizzly att vill de så visar jag gärna vad jag köper hos dem till min foderblandning, vilka burar som lämpar sig bäst etc :)
Skulle du vilja skicka PM exakta uppgifter du vill att jag ska ta med? Dina kontaktuppgifter och kanske ett par ord om uppfödningen, vad du föder upp? Har ju lite koll och kan ju själv tala gott om dig då jag haft mina två hjärtegryn från dig och vet hur underbara dina möss är^^<3

#8 Tack Grodan! :D Fick idag ett tjockt brev från maya med visitkort till både mus.ifokus och SVEMUS plus infoblad^^ Känner mig grymt peppad på detta :D

Emouse
3/6/14, 8:40 PM
#10

Hur gick det?🙂

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤

[Iyen]
3/6/14, 8:51 PM
#11

åh vad kul säg till när ¨så kan jag se om jag har vägarna förbli.

ajanki
3/6/14, 9:03 PM
#12

#9 Det låter jättebra om du kan göra lite trix med nån av musarna, sånt uppskattas alltid!

Vad snällt av dig om du pratar fint om mina möss❤️

Det här kan du ta med, säg till om det fattas nåt:)

SE-Ajanki´s

Hemsida: http://anettesmousery.weebly.com/

 mail anetteajanki@gmail.com

Föder upp varianter, hårlag och typ: Tan sh engelsk typ i färgerna black, blue, silver, champagne, dove, chocolate. Lh och texel i korsad typ, har också lite agouti engelsk typ och tecknat i agouti, chocolate. black, cinnamon i engelsk och korsad typ.

Registrerad uppfödare i SVEMUS 

Säljer möss med stamtavla

Anette Ajanki

Vårgårda

Grodan
3/6/14, 9:51 PM
#13

#9 Aw, vad suveränt! 👍


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Annons:
Upp till toppen
Annons: