Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Om sajten (INFO)

Blir borta lite

2014-02-27 22:17 #0 av: Grodan

Halloj medlemmar på sajten!

Jag blir lite frånvarande framöver. Tittar in här ibland när jag har ro till det, men hinner inte läsa långa texter. Sätter kanske bara en liten kråka eller ett hjärta, så att ni vet att jag tänker på er. Att jag är här, men att det inte finns riktigt med energi.

Kram Hjärta

/Grodan - sajtvärd

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl
2014-02-27 22:46 #1 av: Artlink

Åh, jag känner igen det där! Jag är dålig på att ens släng in en kråka eller krumilur utan läser och rusar vidare. Sämsta tänkbara är när jag snabbt kommenterar något jag tycker är viktigt men formulerar mig så kortfattat att jag senare läser det som irriterat...vilket jag inte menar. 

eller läser ett PM eller SMS och tänker svara senare, men glömmer det...Inte för att det är ointressant utan för att livet kommer emellan Funderar

Sajtvärd: Yoga & Meditation iFokus
Medarbetare: Stenar i Fokus

Anmäl
2014-02-27 22:53 #2 av: adirf1

Hoppas det vänder och energin kommer tillbaks fina Grodis!
Tillsvidare skickar jag och musbusorna lite extra energi till dig Spelar pajas

#1 Om jag känner igen mig, speciellt på det sista stycket! Känns bra att höra att det inte bara är jag men nog så jobbigt för det :P

Anmäl
2014-02-27 23:26 #3 av: Lottavo

Ta en paus. Hämta andan.

Ta hand om alla måsten, för måsten har en tendens att föröka sig när de skjuts upp...

Kram på dig!

Anmäl
2014-03-02 20:21 #4 av: Grodan

Hjärta

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl
2014-03-02 20:41 #5 av: [vintermusen]

ja grodan det är mycket saker nu!!!!!!!!!!!!!!!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.