Annons:
Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 609 ggr
Wizard's
3/1/14, 12:19 AM

Mus flickor köpes

Söker 2/3 unga mus flickor som är kontaktsökande, friska, tillgivna och relativt tama. Har inte mycket krav på utseendet, helst i någon form av fläckar. Ligger lite tråkigt till i landet. Har ingen transport utanför någon form av västmanland. Kan uppmötas och ge de ett tryggt och aktivt liv med lagom mycket uppmärksamhet. Om jag inte får tag i någon uppfödare blir jag lite illa "tvungen" att köpa från en djuraffär. Eftersom jag tycker dom är en otroligt bra vän om man väl fått den runt fingret;) Hör av er, vid minsta lilla tycke:).

Annons:
Vattnadal
3/1/14, 11:43 AM
#1

Jag har ett gäng argente creme långhår som är mycket charmiga. De klänger ofta i burtaket när jag kommer in till dem, för att få uppmärksamhet. Kan nog ha fler honor till salu oxå.

Kan den 9/3 skicka möss till Gävle, Hudiksvall, Uppsala, Västerås, Falun.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Wizard's
3/1/14, 12:30 PM
#2

Vore super!:) gud, blir så glad av att höra det!:) Västerås blir bra, hur skickar du mössen?:) har du några bilder?:)

Vattnadal
3/1/14, 2:14 PM
#3

Jag ska kika efter bilder, eller försöka hinna göra nya, med lite presentationer. Sen måste jag fråga mina Västeråsgäster om de verkligen kan ta med dem, och så får ni byta telefonnr och boka tid och plats.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Wizard's
3/1/14, 2:28 PM
#4

Gör det!:) tack :):hur gamla är de?:)

Wizard's
3/1/14, 11:56 PM
#5

Fick du ihop några bilder på muslingarna?:)

zickan
3/2/14, 12:10 PM
#6

Jag bor i västerås med kull nu ;-). Har jobbat för mycket under februari och haft lite tid att leta hem till de som är leverans klara nu. Inne på sista passet i dag av denna 77 timmars jobb vecka. Sedan ska det lugna ned sig lite igen. 
Ledig under måndag-tisdag. Kör storstädning och tvätt som blivit släpande. Så jag kommer va hemma. Även fri på de flesta kvällar denna vecka som på söndag.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Annons:
Wizard's
3/2/14, 12:19 PM
#7

Hårtyp? Ras/typ? Färg? Ålder?:)

Wiinta
3/2/14, 9:44 PM
#8

Jag kommer inte in på wizard kontot, det är jag ialafall.

[vintermusen]
3/3/14, 8:33 PM
#9

ojdå inte så kul…

Upp till toppen
Annons: