Annons:
Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 295 ggr
Chronize
3/3/14, 9:17 PM

Möss säljes i Västerbotten!

Hej allihop!

Nu har det visat sig att min mushona Vera är dräktig. Jag och sambon fick hem henne och hennes syster Minna för ca 1 vecka sedan, och märkte iförrgår att Vera var ovanligt rund och boade ovanligt mycket. Allting tyder på att Vera är dräktig. Tyvärr kommer vi inte kunna behålla några ungar, så jag undrar om det finns någon i Västerbotten som är intresserad av att bli musägare? Glad  Både Vera och Minna är albino. De är friska, pigga och glada men något skygga. De är mest troligen från någon grossist, men de är väldigt fina. Vera är lite socialare än Minna, även om Minna är väldigt nyfiken på oss människor. Pappa till ungarna är okänd, så tyvärr medföljer ingen stamtavla. Så fort jag har råd så kommer jag att registrera både Minna och Vera och ungarna på Svemus. Vi bor i Burträsk men har ingen bil, så det blir att träffas vid en busstation eller liknande vid köp. Vi har ingen aning om när ungarna kommer, men ta kontakt här om ni är intresserade så uppdaterar jag er! Glad

Jag vill gärna ha kontakt en period efter köpet för att veta att allt går bra och att bebisarna har fått bra hem. Bilder är varmt välkomna!

Annons:
Upp till toppen
Annons: