Annons:
Etiketterburströinredningtillbehör
Läst 3292 ggr
[vintermusen]
3/4/14, 7:49 PM

coola saker!

Här kan ni lägga upp coola saker till smådjur! Det kan vara små matskålar till stora hus! Här kanske man kan få tips på saker också….

Annons:
[vintermusen]
3/4/14, 7:50 PM
#1

Ska lägga ut ett coolt hus snart om datorn slutar att krångla!!!!!!

[vintermusen]
3/4/14, 7:59 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Ett hus från zoozoo.se.

[vintermusen]
3/4/14, 10:33 PM
#3

tass

[vintermusen]
3/5/14, 6:13 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

ett till från zoozoo.se men i en bur!

[hasselmusen]
3/5/14, 8:49 PM
#5

#4 oj coooooolt

Grodan
3/5/14, 11:29 PM
#6

De är jättefina de där träborgarna, träslotten osv… men… hm… de drar åt sig lukt och blir förstörda fort…

Jag är nog mer för plastsaker i så fall. Som kan tvättas och sköljas och bli helt luktfria, dvs håller lite längre.

Och även TYG… går att tvätta, mkt praktiskt. Tygtunnlar, tyggömmor (typ tyghus) är underbart - mössen älskar dem. Ger inte så mkt klättermöjligheter kanske…

Jag kan kolla på barnleksaker lite, men brukar sällan ha råd att köpa… när jag besöker loppis kan det dock slinka med något. Dock har råttorna en tendens att "sno" dessa saker… hm…

Jag byggde upp ett landskap förut på ett bord, då ställde jag en massa keramikhus och grejer som eg är avsedda för värmeljus. Det blev en väldigt trevlig rastplats.

Under ett gammalt hus jag går förbi ibland ligger massvis med terakotta-rör (tegelrör), vet inte alls vad de är avsedda för, typ dränering kanske, men de ser väldigt intressanta ut - att ta hem och ge t mössen…


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Annons:
[hasselmusen]
3/7/14, 11:59 AM
#7

Där har du något smart men det är snyggt😃

Upp till toppen
Annons: