Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Beteende, hälsa & skötsel

Twix Godis och Choklad!

2014-03-07 11:00 #0 av: ellapella01

Idag efter skolan ska jag och mamma lämna mössen i västerås! Petra (Lamina här på ifokus) ska ta dem! Hoppas dem får det bra! :D Håller alla tummar! Kär

Anmäl
2014-03-07 11:00 #1 av: ajanki

Dom kommer få det toppen hos Lamina!!Glad

Anmäl
2014-03-07 11:09 #2 av: MjauMu

Usch vad du luras med den rubriken. Jag trodde ju att det var en tråd som handlade om choklad

Anmäl
2014-03-07 11:14 #3 av: ajanki

#2Skrattar

Anmäl
2014-03-07 14:19 #4 av: Grodan

#2 Ja, jag med. Antar att mössen heter så...

Det lustiga är att det började lukta choklad här när jag klickade på rubriken... och nu är jag sugen... hm

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl
2014-03-07 17:08 #5 av: Emouse

Hej då Twix, min bebbLedsen

Emma, Medarbetare på Cocker Spaniel, Mus & Problemhundar iFokusBallong

Anmäl
2014-03-07 18:58 #6 av: Lamina

Bra kommer dom att få det. Men "lilla" Twix kommer tyvärr få utstå hårdbantning. ;)

Jag har ju en hemsida. Nu när jag är ledig några dagar kommer jag skriva lite om hur mössen bor och blir skötta och så. Insåg att det var info som jag borde ha på sidan. Nu kommer jag dessutom ha mer tid till bloggen. Så du kommer kunna följa mössen där. :)

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Anmäl
2014-03-08 08:37 #7 av: Emouse

Hahaha ja, han var ju inte slank precisSkrattar

Emma, Medarbetare på Cocker Spaniel, Mus & Problemhundar iFokusBallong

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.