Annons:
Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 583 ggr
Sync
2014-03-07 20:04

Musungar till salu. (Snart)

Jag har haft en foderkull som jag kunde inte låta bli att spara tre flickor ifrån. En foderkull som har blivit den bästa fördelningen jag aldrig haft! 7 eller 8 honor utav 10 bebisar. Men oh well.

Sen har jag en tjuvparnings kull som blev bara tre stycken. Två honor och en pojke. Alla kommer förmodligen vara till salu om någon månad ungefär.

Kostar 50 styck då det är inga "rent avlade" möss. Vill dock helst att du undviker para på dessa så att man inte får en gensoppa(!).

Första kull är mellan en fuzzy naken hona och en astrex siamese satin hane. Tre flickor. (Bild i #1).

Andra kullen är mellan en okänd mamma och LH satin siamese hane. (Det är fyra stycken honor i buren och någon av dem blev tjuvparad när min hane var på rymme. Förmodligen är mamman en black broken tan hona, eller en CP hona). (Bild i #2).

Finns i Sölvesborg, Blekinge. Kan transporteras mellan sölvesborg och malmö, malmö till ystad sträckorna med tåg.

MvH, Paraxona´s ❤️

// Adam Cool
- Paraxona`s ~
Kolla gärna in Mus.ifokusHjärta

Annons:
Sync
2014-03-07 20:05
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Kul nummer ett.

// Adam Cool
- Paraxona`s ~
Kolla gärna in Mus.ifokusHjärta

Sync
2014-03-07 20:05
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Kull nummer två.

// Adam Cool
- Paraxona`s ~
Kolla gärna in Mus.ifokusHjärta

TeeWeed
2014-03-10 01:31
#3

Vad fina♥

Sajtvärd på Djurparker.ifokus

- Medarbetare på Exotiskadjur.ifokus
Det är inte lätt att vara norsk i SverigeYrar

[vintermusen]
2014-03-10 17:19
#4

blev lite sugen på den vågiga i kull nr 1 men bor så knepigt till så tror att det får vara denna gången…

Sync
2014-03-10 17:21
#5

:)

// Adam Cool
- Paraxona`s ~
Kolla gärna in Mus.ifokusHjärta

Upp till toppen
Annons: