Annons:
Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 727 ggr
KickiG
2014-03-12 06:40

Saker jag tappat i toan...

Så människor, låt höra. Vad har du fiskat upp ur toan?

Jag har fiskat upp mobiltelefoner, stegräknare, tandborstar, hårborstar, kammar, spännen, hårband, läppstift, mascara, ögonskugga och lypsyl. Som jag kommer ihåg så här på rak arm och vet med säkerhet. Just det! Förlovnings- och vigselring simmade omkring där också en gång!

Man behöver ingen tv när man har möss.

Medarbetare på Mus iFokus och Finland iFokus

Annons:
giffan
2014-03-12 07:08
#1

Har faktiskt aldrig tappat något i toan, inte som jag minns. Men däremot har jag fiskat upp en kattunge som råkade missbedömde avståndet när den skulle hoppa. Men vi har efter det alltid locket stängt.

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Grodan
2014-03-12 07:14
#2

Mobil, örhängen


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

[hasselmusen]
2014-03-12 07:22
#3

Jag tappar ofta i soptunnor men toan har jag inte tänkt på.

ajanki
2014-03-12 07:50
#4

Ja, det sista jag tappade i toan var ju min kära kamera…jag har tappat pennor, tanborstar, hårsnoddar, matskålar….

KickiG
2014-03-12 08:03
#5

Kom på en sak till. Jag har inte tappat det, men nog fiskat upp. En katt jag hade i tiden älskade att bära omkring på min mans strumpor, och efter en stund fälla ner dem i toan. Aldrig mina strumpor, alltid hans. 🙂

Man behöver ingen tv när man har möss.

Medarbetare på Mus iFokus och Finland iFokus

Tsunamis
2014-03-12 09:21
#6

Tror jag har tappat en ring i toan om jag inte minns fel. Annars är toalocket stängt eftersom katten är dum i huvudet och annars hoppar ner där 😛

MvH  Tsunamis

Annons:
HamsterMarie
2014-03-12 12:22
#7

Jag var så trött en gång när jag skulle lägga min tröja i tvättkorgen att jag, utan att tänka, slängde den i toaletten istället, haha!

nadinemachines
2014-03-12 12:28
#8

Har en gång fiskat upp en kattunge ur toan (han hade ramlat ner, stackarn. men var helt oskadd), men annars har jag faktiskt inte tappat något 🙂

monstermash
2014-03-12 17:35
#9

Höhö en gång tappade jag min fot i toalettstolen 😂

En gång tappade jag mammas tandborste i toalettstolen (ja jag slängde den efteråt), och mina nycklar.

Grodan
2014-03-12 21:06
#10

Jag tror att jag haft Benziller, min förra iller, i toaletten en gång… Det var när någon använt toan utan att stänga locket efter sig - ett stort problem för djurägare faktiskt… men minnet är väldigt svagt… för det var bara de första 6 månaderna av hans liv som han fick gå in i badrummet. Han var en badrumsiller till 300%, han bäddade i badkaret, bajsade under det, hoppade upp på handfatet och "badade" när jag tvättade händerna/ansiktet, välte Korvens vattenskål som stod där (var parkett i hela lägenheten i Sköndal, utom i badrummet och Korven kunde inte dricka på ett "fint" sätt utan slabbade rejält)… osv…

Efter ett tag luktade det verkligen illa i badrummet och han fick badrumsförbud. Det var en ständig kamp sedan med att slippa iller i badrummet…


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

[Ruber]
2014-03-12 23:32
#11

Tandborste, nagelklippare, ögonskugga, hel toarulle, linser, spegel…

Grodan
2014-03-12 23:43
#12

Ja, hm… någon toarulle har nog drullat i faktiskt nu när du skriver det #11


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Upp till toppen
Annons: