Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner

söker 2 honor Västerås/ Stockholm

2014-03-14 01:33 #0 av: Waffle

Hej!

Jag har själv just nu 2 honor, men kommer tyvärr behöva avliva den ena snart. Jag söker 2 honor som jag efter en tid vill försöka flytta ihop med min som nu kommer bli ensam kvar. Jag bor i Västerås, men kan tänka mig att åka till Stockholm eller andra städer nära mig. (har tyvärr ingen bil och körkort så transport kommer ske med tåg/buss/kommunaltrafik och försöker såklart få hem dom så fort som möjligt). Färg och sådant spelar ingen större roll, vill bara ha trevliga möss för sällskap :)

Anmäl
2014-03-14 12:17 #1 av: Vattnadal

Jag ska till Västerås, eller rättare sagt Kolbäck, den 29/3, och kanske kan ta med 2 mushonor. Har riktigt trevliga argente creme i långhår, och kanske kan slita mig från en silver agouti korthår eller argente texel oxå.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Anmäl
2014-03-14 16:19 #2 av: Waffle

Vad bra! :) skulle vara jätteskönt att kunna köpa och få dom direkt hit så dom slipper åka tåg och kommunaltrafik så långt.*googlar färgerna*. Har inte så koll på färger och sånt på möss då jag tidigare bara köpt de två möss jag har nu på djuraffär. Vad betyder långhåriga? Hur långt är håret då, måste man kamma och så då? Hur mycket kostar mössen?

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.