Annons:
Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 339 ggr
Waffle
2014-03-14 01:33

söker 2 honor Västerås/ Stockholm

Hej!

Jag har själv just nu 2 honor, men kommer tyvärr behöva avliva den ena snart. Jag söker 2 honor som jag efter en tid vill försöka flytta ihop med min som nu kommer bli ensam kvar. Jag bor i Västerås, men kan tänka mig att åka till Stockholm eller andra städer nära mig. (har tyvärr ingen bil och körkort så transport kommer ske med tåg/buss/kommunaltrafik och försöker såklart få hem dom så fort som möjligt). Färg och sådant spelar ingen större roll, vill bara ha trevliga möss för sällskap :)

Annons:
Vattnadal
2014-03-14 12:17
#1

Jag ska till Västerås, eller rättare sagt Kolbäck, den 29/3, och kanske kan ta med 2 mushonor. Har riktigt trevliga argente creme i långhår, och kanske kan slita mig från en silver agouti korthår eller argente texel oxå.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Waffle
2014-03-14 16:19
#2

Vad bra! :) skulle vara jätteskönt att kunna köpa och få dom direkt hit så dom slipper åka tåg och kommunaltrafik så långt.*googlar färgerna*. Har inte så koll på färger och sånt på möss då jag tidigare bara köpt de två möss jag har nu på djuraffär. Vad betyder långhåriga? Hur långt är håret då, måste man kamma och så då? Hur mycket kostar mössen?

Upp till toppen
Annons: