Annons:
Etikettertill-minne-avin-memorian
Läst 1356 ggr
[hejhejhej!]
3/14/14, 9:23 PM

R.i.P tråden

Finns en sån? Isf länka gärna!:) Här kan vi påminna om våra älskade bortgångna möss, bortgångna men inte bortglömda. (Visste inte vasrt jag skulle lägga in tråden i för grupp, brukar finnas minneslundar på alla sajter, inte övrigt heller haha)

Annons:
[hejhejhej!]
3/14/14, 9:25 PM
#1

R.i.P Molly, Skutta i frid bland ett fridfullt underbart landskap av solros frön, där kan du vänta på mig❤

Grodan
3/14/14, 10:17 PM
#2

Näe, tror inte vi har en RIP-samlingstråd. Vi har en forumkategori som heter In Memorian där man kan lägga in RIP-trådar.

Jag saknar Morakullan´s Smulemus. Han var en riktig sällskapsmus på alla sätt. Ville alltid upp i handen och gosa en stund. Inget rassel, utan kontakt och vakenhet.

Saknar fler men orkar inte just nu.


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

[vintermusen]
3/14/14, 11:07 PM
#3

Saknar alla mina djur, Hamstern Trixie, Kaninerna Texas och Elvira, Marsvinet Rosie, Gerbilen Stella,  katten Kaffka och alla andra med!❤️

L8sson
3/14/14, 11:17 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Idag fick min älskade BrummeLisa vandra vidare, en väldigt fin mus <3 

Detta är sista bilden som togs idag <3

[hejhejhej!]
3/15/14, 7:59 AM
#5

Styrkekramar till alla här❤❤ Sorry, missade den kategorin

jollycox
3/15/14, 11:24 AM
#6

Jag saknar mina tre musflickor Nova, Kosmo och Vega så otroligt mycket! ❤️ Vi fick alldeles för lite tid tillsammans.

"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin

Annons:
ellapella01
3/17/14, 11:37 AM
#7

sitter här på lektionen. Gråter som en apa! 😭 Känslig för sådant!

Kaniner, Degusar, Hund, Katt, Möss och Hamster Kär Älskar er mina älskade djur!

TeeWeed
3/21/14, 8:33 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Nu gick Teeweed bort, lilla kroppen dog i min hand.. Jag känner att vi har gjort vad vi kunde för att hjälpa, men tyvärr fick hon samma öde som sina syskon. Detta var våran favorit, den mest nyfikna och roliga.

Vila i frid lilla Teeweed 🌺❤️

Sajtvärd på Djurparker.ifokus

- Medarbetare på Exotiskadjur.ifokus
Det är inte lätt att vara norsk i SverigeYrar

[vintermusen]1
3/21/14, 8:42 PM
#9

#8 lilla, fina, söta, otroliga Teeweed, hon var en fin liten mus, vila i frid Teeweed!❤️

TeeWeed
3/21/14, 10:13 PM
#10

#9 ❤️

Sajtvärd på Djurparker.ifokus

- Medarbetare på Exotiskadjur.ifokus
Det är inte lätt att vara norsk i SverigeYrar

Grodan
3/22/14, 12:33 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

Häromdagen somnade Kobato oväntat in. Hon hade sett lite skruttig ut och sista fotot som jag tog i all hast visar kanske att hon inte var i superkondis. Hon blev nästan 1 år och jag tänkte att en Engelsktypad dam som hon med Holländskt blod i ådrorna kan väl bli gammal i förtid utan att det är något fel. Sen dog hon bara. Även systern dog sådär hastigt och lustigt för någon månad sedan, så jag antar att det är mer allvarliga problem som organdefekter, svagt hjärta el dyl. Tyvärr hade jag inte möjlighet att obducera någon av dem.

Här ett foto från 9 mars, snabbt blixtfoto (hon är dammig, jag hade inte tid att torka av henne)


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

[vintermusen]1
3/23/14, 10:03 PM
#12

Gerbilen Nova somnade nyss in.😭😢😕😕😕😕😕😢😢😢😢😢😭😭😭😭😭😮😮😮😮😢😢😢😢😭😭😭😭😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕

L8sson
3/29/14, 11:58 PM
#13

Glennart <3

Annons:
[vintermusen]1
1/3/15, 5:43 PM
#14

båda mina möss dog idag, den ena på förmidagen och den andra på kvällen. båda var rätt så gamla så det var ingen överraskning att dom dog, men konstigt att det var på samma dag.

Grodan
1/3/15, 6:57 PM
#15

#14 I min värld är det inte så konstigt. Här har gnagarna i alla år gått två och två…


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

vevve89
4/14/15, 9:26 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#16

"Rosalie" Är saknad av både systrar och oss.

Grodan
4/15/15, 11:16 PM
#17

#16 ❤️


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Upp till toppen
Annons: