Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Mat och utfodring

Icas naturella müsli

2014-03-14 21:44 #0 av: Artlink

Är det någon som använder denna müsli till mössen? 

Jag köpte en påse, 16.-, för att blanda ut mina sädblandning med eftersom det innehåller alla fyra sädesslagen och inget annat

Sajtvärd: Yoga & Meditation iFokus
Medarbetare: Stenar i Fokus

Anmäl
2014-03-14 22:19 #1 av: Lamina

Ja, det är vad jag använder som bas i mitt foder just nu. Billigt och bra, men jag ska börja kolla mig runt efter en lite bättre bas... Funderar

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Anmäl
2014-03-14 23:08 #2 av: [vintermusen]

Tänker köpa det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmäl
2014-03-14 23:32 #3 av: [Iyen]

Just nu har jag drygat ur min kvarngrynens med axa´s grynblandning. Det står en müsliförpackning i skafferiet som vi delar på ibland, en näve till mig och en till djuren. Den va superduperbillig och inte helt dum.

Anmäl
2014-03-15 01:29 #4 av: Natalb

har precis som #1 (lamina) ICAs narurella müsli (fast inte exakt samma eftersom jag även valt den ekolologiska varianten) som bas i mitt foder :)

Anmäl
2014-03-15 02:14 #5 av: Sync

Jag använder det just nu. Glad

Anmäl
2014-03-15 07:31 #6 av: Artlink

Det jag gillar mest är att den är fri från russin och annat skräp. Hade fördragit gryn framför flingor dock

Sajtvärd: Yoga & Meditation iFokus
Medarbetare: Stenar i Fokus

Anmäl
2014-03-15 11:40 #7 av: Vattnadal

Jag kör hel säd som bas, då jag skulle bli en fattig-lus om jag skulle köpa så dyr säd. Hel säd håller LÄNGE, och de får berikning när de skalar den. Visst, de tycker gryn är godare, men får de inget annat än hel säd så äter de den, tom helt korn äter mina glatt nu.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.