Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
TÄVLINGAR

vem vann?

2014-04-20 12:49 #0 av: Artlink

Hur blev det med fototävlingen i våras som ni misstänkte fusk i och som en jury skulle få rösta i istället? Jag hittar inget resultat...

Sajtvärd: Yoga & Meditation iFokus
Medarbetare: Stenar i Fokus

Anmäl
2014-04-20 13:38 #1 av: Lamina

Jag vann! ;)

http://mus.ifokus.se/articles/5329d3528e0e740b7c0012ea-vinnarbilden-ifokus-djurfoto-2014-mus?discussions-1

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Anmäl
2014-04-20 14:25 #2 av: Artlink

Aha! Den ligger inte under tävlingsfliken så jag hittade den inte. Supergrattis och lycka till i stora omröstningen nu!!!

Anmäl
2014-04-21 13:10 #3 av: Grodan

#2 Gör den inte?

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl
2014-04-21 13:19 #4 av: Artlink

#3 Nä, titta under tävlingar får du se. jag hittar den inte

Anmäl
2014-04-21 13:24 #5 av: Lamina

#2 Tack. :)

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Anmäl
2014-04-21 13:31 #6 av: Grodan

#4 Den ligger under fliken Tävlingar på Artiklar

Anmäl
2014-04-21 13:36 #7 av: Artlink

#6 Varför under artiklar? När jag letar efer tävlingar vill jag ha dem under fliken tävlingar. Jag har missat pga detta tidigare. Vad har det med artiklar att göra?

Anmäl
2014-04-21 14:17 #8 av: Grodan

#7 Det är en artikel

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.