Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner

(S) Mushona

2014-05-13 23:29 #0 av: .:Vera:.

En av mina två tjejer gick bort för ett tag sen och nu letar Gummsan ett nytt hem. Hon vill till någon som har kompisar åt henne och ett ställe där hon tas hand om väl. Hon är den frisk som en nötkärna och fått 2 kullar som hon tagit väl hand om.  Hennes ålder vet jag inte exakt då jag räddade henne från att bli foder men jag skulle gissa på 2 år då hon har vart hos mig ett tag. Det är ganska akut då hon är ensam. Pris bryr jag mig inte mycket om, hon kallas Gummsan och finns i Norrköping! Glad

Har ingen bild för tillfället men kan skaffa om man vill!Skämtar

Anmäl
2014-05-13 23:42 #1 av: MittHundliv

Min är också ensam och söker efter en kompis till henne. Synd bara att Norrköping är så långt borta :/ 

Anmäl
2014-05-14 22:26 #2 av: .:Vera:.

Ok :/    lycka till med att hitta en kompis din :) 

Anmäl
2014-05-15 21:22 #3 av: .:Vera:.

Man kan få med dunabur vattenflaska matskål o ett hus också om man vill

Anmäl
2014-05-22 21:41 #4 av: .:Vera:.

Puff

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.