Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
In Memorian

Till minne av Minna A.

2014-05-15 22:41 #0 av: Chronize

Jag vill bara skriva av mig lite för att lätta på saknaden efter Minna, som plötsligt och utan förvarning lämnade mig och sin syster i stor sorg. Minna var en väldigt speciell och rolig krabat. Hon var mycket nyfiken men samtidigt väldigt skygg. Hon älskade att äta och gnaga på ALLT. Min vackra, snövita lilla Minna med sin outtömliga energi och upptäckarlust. Söta Minna, hon som alltid fick mig att le. Att fota henne var en utmaning i sig, men nog var det roligt att försöka ;) Minna, min lilla gullunge som fromligen ÄLSKADE pannkakor. Tyvärr hann hon aldrig få fullt förtroende för mig och sambon, men min kärlek till henne minskades inte av det. Att hitta henne död var verklige fruktansvärt, men jag hoppas hon har det underbart i mushimmelen nu. Jag hopas att hon är lycklig. Minna, du är älskad och saknad. Du är föralltid i mitt hjärta. Tack för den korta men händelsefulla tiden vi delade. ♡

Anmäl
2014-05-15 22:55 #1 av: Tarotstollan

Beklagar din förlust!

Anmäl
2014-05-15 22:58 #2 av: Chronize

Tack så mycket, vad snällt av dig.

Anmäl
2014-05-16 06:50 #3 av: Emouse

Beklagar, vila i frid MinnaBlommaHjärta

Emma, Medarbetare på Cocker Spaniel, Mus & Problemhundar iFokusBallong

Anmäl
2014-05-16 17:21 #4 av: Artlink