Annons:
Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 5718 ggr
Grodan
2014-05-18 16:09

Klotter - här kan ni trolla 8

Ny klottertråd. 🧟‍♂️

Gamla här: LÄNK


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Annons:
Grodan
2014-05-18 16:11
#1

Svar på #293 av Littlem  i klottertråd 7:

Gulle dig. Men jag skulle aldrig låna eller kunna ta emot. Jag får ju snart lön, bara tar några veckor…


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Emmaslindh
2014-05-19 11:42
#2

Det är riktigt skyfall utanför mitt fönster just nu, har sån ångest då det sägs vara risk för åska idag… Jag är en såndär riktig liten fjant som är jätterädd för åskan 😕

Hjärta Älskade husdjur Hjärta

Vattnadal
2014-05-19 12:27
#3

Jag är förbannat less på läkare som inte har tid att lyssna, inte förstår vad man säger och bara skiter i en. Nu ska jag ta 4 hundar på en runda i skogen, sen åka till jobbet, och sluta tänka på idioterna!

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

nadinemachines
2014-05-19 12:34
#4

Det är snaart sommarlov.. och jag känner för att sjunga julsånger 🤔

LisaR
2014-05-19 13:04
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Hämtade hem denna goding igår. Så nu är råttflocken komplett! Tanken var att han skulle få heta Lillebror men nu vet jag helt säkert att hans namn är Troll. Supertrevlig liten råttis :-)

Yrrblossets Sällskapsmöss

~  http://yrrblossets.weebly.com/

Emouse
2014-05-19 18:47
#6

Söt tåtta*_* haha, på förra klotter tråden la jag sista kommentaren med nummer #301 hur gick det till??:)

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤

Annons:
Grodan
2014-05-19 19:14
#7

#3 Kram ❤️

#5 Grattis, fin råtta! ❤️

#6 Tror det blir så när två personer skriver typ samtidigt…


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

KickiG
2014-05-19 19:21
#8