Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Namnförslag & namnförklaring

Namnförslag

2014-05-26 11:59 #0 av: MittHundliv

Har ni några namnförslag till min fina tjej? Hon heter Henrietta egentligen efter Henrietta Lacks! ;P Men känner inte att de passar henne riktigt :P Får hem två vita tjejer också nu till nästa vecka så kanske förslag till dom också :)

Anmäl
2014-05-26 12:06 #1 av: MittHundliv

Här är en till bild :)

Anmäl
2014-05-26 18:20 #2 av: KickiG

Jag tycker Henrietta är ett väldigt fint namn Glad

De nya vita kunde man kanske döpa till Vit på något annat språk. Blanche på franska, Bianca är italienska och Blanca spanska.

Man behöver ingen tv när man har möss.

Medarbetare på Mus iFokus och Finland iFokus

Anmäl
2014-05-26 20:07 #3 av: MittHundliv

Hehe tycker bara de är så långt :P
Det va ett bra förslag :) De är två vita syskon dock :)

Anmäl
2014-05-26 21:29 #4 av: LisaR

Frost, Flinga, Snow, Vanilj, Socker, Isa, Vitsippa... Några förslag på temat vitt :-)

Anmäl
2014-05-26 21:45 #5 av: LisaR

Kan tyvärr inte se bilderna på din Henrietta, någon mer som har problem med att få fram dom eller är det kanske bara jag som har otur?

Anmäl
2014-05-26 21:56 #6 av: KickiG

#5 Jag ser bilderna då jag klickar dem stora.

Man behöver ingen tv när man har möss.

Medarbetare på Mus iFokus och Finland iFokus

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.