Annons:
Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 1495 ggr
ajanki
6/3/14, 4:26 PM

Mus ifokusTräff!!

Nu är det sommar och dags för en träff igen🙂

Vi mus ifokare träffades ju i slutet på förra sommaren i Örebro. I år tänkte vi (jag och Grodan) att vi ska träffas i Stockholm och hitta på nåt skoj😃

Vad tycker ni? Ska vi träffas med möss och sitta ute, prata, umgås och kela med mössen? Eller ska vi träffas och gå på Gröna Lund kanske? Musprat blir det ju ändå;)

Nån dag mellan den 14:e - 21:a juni hade vi tänkt.

Hoppas vi blir många!

Skriv vad ni tycker och om/när ni kan.

Kommer du?

Annons:
LisaR
6/3/14, 4:32 PM
#1

Skoj! Får se om det går att lösa beroende på dag och tid:)

Yrrblossets Sällskapsmöss

~  http://yrrblossets.weebly.com/

[hejhejhej!]
6/3/14, 4:34 PM
#2

Jaa, äntligen i stockholm!:D

Grodan
6/3/14, 4:46 PM
#3

😃 Grönan… weee… om jag lyckats ha kvar något efter alla iller-operation-räkningar så vill jag banne mig åka saker


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Vattnadal
6/3/14, 5:20 PM
#4

Jag har på tok för körigt i juni, temadag om fetma för hund, gudsonens studant, Helsinga Outdoor mässa, midsommar, Gärdsjöspelen, och i juli hundutställning i Alfta och sen ska vi ha valpar…

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Niji
6/3/14, 8:58 PM
#5

Hade varit kul men bor så långt ifrån och har inte råd att åka upp till Stockholm :(

Mind of a queen, heart of a warrior

HamsterMarie
6/3/14, 9:37 PM
#6

Stockholm, perfekt! :D Förhoppningsvis kan jag komma :-)

Annons:
lollynonna
6/3/14, 9:47 PM
#7

stockholm är tyvärr alldeles för långt bort:(

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

KickiG
6/3/14, 10:18 PM
#8

Skulle gärna komma, men tror inte jag lyckas få ihop det i juni, varken ekonomiskt eller tidsmässigt. Måste vara ute i jättegod tid så här på sommaren för att få biljetter till vettigt pris.

Man behöver ingen tv när man har möss.

Medarbetare på Mus iFokus och Finland iFokus

jossa5
6/3/14, 11:38 PM
#9

Låter som att det skulle vara jättekul! Dock finns inte tiden eller pengarna just nu, men jag hoppas att ni får det bra ni som träffas! :)

Mvh,
Jossan                         Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus

Lamina
6/4/14, 12:26 AM
#10

Jag är helt klart på! 😃 Hoppas bara inte jag jobbar den dagen… Kanske kan byta skift med syrran i så fall. 🤔

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

ajanki
6/4/14, 7:42 AM
#11

Jättekul att ni är så många som vill och kan träffas!!

Men vilken dag passar er bäst och vad vill ni göra?

Grodan vill gå på Grönan och det kan jag också tänka mig (även om jag ju gärna hade haft lite musar att pussa på med) 😃

Emmaslindh
6/4/14, 7:48 AM
#12

Jag vill gärna komma, men har dock lite ont om pengar så träffas och prata o gosa med möss låter supertrevligt för min del :D

Hjärta Älskade husdjur Hjärta

[hasselmusen]
6/4/14, 10:29 AM
#13

Jag ska på ridläger på irland de datumen….

men jag får vara med nästa gång😢

Annons:
kent
6/4/14, 4:18 PM
#14

jag är på….men lite svårt med grönan om vi ska ha med lite möss 😉

Lamina
6/4/14, 4:58 PM
#15

Jag är jäkligt osäker gällande min ekonomi. Försöker betala av mina skulder så fort som möjligt och samtidigt skaffa ett körkort innan September. Utgifter som att åka till Grönan är verkligen något jag borde undvika. Men det låter väldigt kul… Uhh…

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Aristomus
6/4/14, 5:21 PM
#16

Kul att det blir i Stockholm! :-) Juni är en bra månad tycker jag.

Grodan
6/4/14, 5:54 PM
#17

men men men men… jag vill till grönan… 😕


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Lamina
6/4/14, 6:47 PM
#18

#17 Jag med! :/

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Littlem
6/5/14, 12:33 AM
#19

Går det inte göra så att de som vill ha möss me träffas hos nån i sthlm innan o lämnar av mössen. Sedan åker man till grönan o har kul o sen efteråt på em/kväll träffas man hos den som har mössen o kollar o klämmer på möss. Blir iofs en väldigt lång dag. Går ju göra till en helgutflykt med om man kan fixa sovplats i sthlm. Grönan lördag o sen muskläm söndag så kan man välja o va med bara en dag om man vill de eller båda om man har lust =)

Och ni söderut/norrut som inte kan ta er till sthlm. Ni kan ju anordna en egen musträff!

Grodan
6/5/14, 2:10 PM
#20

jag kan hoppa över muskläm o bara köra grönan… hehe


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Annons:
ajanki
6/5/14, 5:22 PM
#21

#19 Det tycker jag låter som en god idé! Först träffas och klämma på möss och sen grönan😃

Undrar var vi kan ha mössen när vi är på grönan?

Lamina
6/5/14, 5:45 PM
#22

Ohh, jag skulle erbjuda folk att ha dom hos mig. Men det är ju typ en timme från Grönan med bil. 🥵

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Emmaslindh
6/5/14, 7:48 PM
#23

Jag kan EV. Erbjuda sovplats för mössen (och kanske nån människa också ;) ifall jag kan lyckas mota ut mina föräldrar till landstället över helgen, hemma hos mig och gubben går det nog inte alls för vi har trångt som det är… Men det är ett stort kanske, beror höet på datum osv, så har någon annan ett bättre erbjudande kanske det är bättre att satsa på det ;)

Hjärta Älskade husdjur Hjärta

Emmaslindh
6/5/14, 7:48 PM
#24

Glömde skriva att det är hos mina föräldrar då alltså, ca. 20 min med bil från stan :P

Hjärta Älskade husdjur Hjärta

StillaSinnet
6/6/14, 8:08 AM
#25

Skansen låter mysigare för mössen, men datumet passar inte. Jag tar en tripp till Lamina i Juli istället för privat muskläm *fniss*

Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare

Aristomus
6/6/14, 4:31 PM
#26

Hur det än blir kan jag erbjuda tak över huvudet för möss. Bor söder om stockholm hyfsat nära stan/grönan. Men instämmer i att det funkar bra utan muskläm o endast grönan, för prata om möss kan vi ju ändå! :) Alternativt nån park i Stockholmsområdet dit mössen kan haka. Hur som helst, musplats finnes at my place om det blir så!

Emmaslindh
6/9/14, 8:40 AM
#27

#26 låter nog bättre hos dig isf, istället för hos mina föräldrar :) 

Dock får jag hoppa över om det blir grönan, har inga pengar för sånt "lyx" denna sommaren tyvärr! :)

Hjärta Älskade husdjur Hjärta

Annons:
TeeWeed
6/9/14, 11:33 AM
#28

Jag är i norge hela sommarn, men annars hade jag kommit! :)

Sajtvärd på Djurparker.ifokus

- Medarbetare på Exotiskadjur.ifokus
Det är inte lätt att vara norsk i SverigeYrar

ajanki
6/11/14, 7:55 PM
#29

Nu måste vi snart bestämma en dag och vad vi ska göra:)

Jag åker till Stockholm nu på fredag den 13:e.. hjälp 😮och stannar till lördagen efter midsommar den 21 juni.

Så mellan dom datumen kan jag vara med:)

Inte lördagen den 21 för jag åker hem ganska tidigt men alla dagar från den 14:e t.o.m den 20:e😃

Jag kan gärna bara träffas och prata & musa med möss:)

Lutar starkt att jag i alla fall åker till Grönan på onsdagen den 18 juni och kollar på Flogging Molly😛

Ska tillägga att från fredag så har jag ingen dator utan nås på mobilen!

Grodan
6/11/14, 8:48 PM
#30

#29 Ojdå…

Alltså jag måste vänta tills jag får lön. Jag har inte fått en hel riktig lön än…


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

ajanki
6/11/14, 10:01 PM
#31

#30 Men datumen står ju inlägg #0

Grodan
6/11/14, 10:08 PM
#32

Jooo, jag vet… jag fick bara för mig att jag skulle hinna bli rik men inser att jag inte hinner bli det


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

zickan
6/12/14, 12:36 AM
#33

Min chef tyckte hon skulle skicka ut nytt schema utan att meddela mig om det. Så det verkar som jag kommer sitta inburad resten av juni och beta av 168 timmar. Annars hade jag gärna kommit.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Lamina
6/14/14, 10:11 AM
#34

Ok, nu tycker jag bestämt att vi måste bestämma ett datum, annars blir dethär aldrig av. Jag jobbar från natten mellan måndag-tisdag till natten mellan torsdag-fredag, men är ledig resten av tiden. Nästa lördag borde väl funka..?

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Annons:
ajanki
6/14/14, 10:15 AM
#35

Håller med dig, vi måste bestämma en dag!

Men nästa lördag kan inte jag, då åker jag ju hem…men från och med i dag  till och med nästa fredag så kan jag! :)

Lamina
6/14/14, 12:09 PM
#36

Fredag eftermiddag/kväll då? Någon som kan då?

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

ajanki
6/14/14, 1:06 PM
Emmaslindh
6/14/14, 3:07 PM
#38

Jag kan fredag, efter kl. 13! Om det inte är grönan som gäller så att säga :P

Hjärta Älskade husdjur Hjärta

Lamina
6/14/14, 10:33 PM
#39

Så jag, ajanki och Emmaslindh kan på Fredag. Någon mer? Grodan?

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Grodan
6/15/14, 3:18 AM
#40

Ni vet att det är midsommarafton på fredag va?

Jag vet inte om jag kan, vet inte om jag är ledig och om jag har råd. Ska kolla på måndag med jobbet o plånbok. Måste köpa bottenmaterial och säd den här veckan, efter det lär det vara 0 kr på kontot.


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Lamina
6/15/14, 7:10 AM
#41

#40 Well, jag vet det iaf. Mina midsommarplaner består i att sitta ensam hemma då båda systrarna övergett mig för sina pojkar och vännerna envisas med att bo så långt bort. :p

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Annons:
StillaSinnet
6/15/14, 5:48 PM
#42

Midsommarfirandet på Skansen lär ni nog inte missa om ni har tänkt er ut på djurgår´n den dagen 😛
Ha så kul och glöm inte att fota extremt mycket!

Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare

Lamina
6/15/14, 10:10 PM
#43

Alltså, kom just på en sak. Det är ju midsommarafton! Kommer ju regna… 😐

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Emmaslindh
6/16/14, 4:37 AM
#44

Jag hade tydligen planer på midsommarafton i år :c

Hjärta Älskade husdjur Hjärta

Lamina
6/16/14, 6:34 PM
#45

Hmm… Verkar tydligen bara vara du och jag som kan då, ajanki. Jag skulle bjuda över dig att komma och klämma på lite möss på Fredag om du har lust. Men med min erfarenhet av hur huset brukar se ut efter att jag har jobbat mina fyra pass så känner jag mig rätt motvillig att bjuda hem någon alls. 🤓

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Grodan
6/16/14, 7:37 PM
#46

Jag är ledig på fredag. Dock har jag inte råd med grönan. Vet inte om jag har råd att åka t 08 alls i helgen.


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Lamina
6/20/14, 9:10 PM
#47

Det blev bara jag, Ajanki och min hund Puzzle, lite snabbmat och några timmars häng vid Kungsträdgården och centralen. Mycket trevligt ändå måste jag säga. :D

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

ajanki
6/20/14, 9:32 PM
#48

#47 Håller med dig! Jag hade jättetrevligt:) Foton kommer sen🙂

Annons:
StillaSinnet
6/21/14, 10:54 AM
#49

Härligt kämpat Ajanki och Lamina! Väntar ivrigt på bilder 😍

Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare

ajanki
6/21/14, 11:07 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#50

#49 😃Tack

Här kommer lite bilder från träffen :)

Så här glada var vi ! :)

ajanki
6/21/14, 11:09 PM
ajanki
6/21/14, 11:11 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#52

Vi fick en kompis, men han gillade Lamina bäst för han fick pommes av henne:)

ajanki
6/21/14, 11:15 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#53
StillaSinnet
6/22/14, 8:16 AM
#54

Åh, underbart! Pussel är bedårande! jag är själv gammal terv- och groenendaelägare och älskar belgare ❤️

Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare

ajanki
6/22/14, 9:36 PM
#55

#54 Ja, han är jättefin! Ingen ras jag skulle vilja äga själv, men dom är vackra att se på! Och träffa andras är ju jättekul:)

Annons:
Emouse
6/22/14, 9:40 PM
#56

Så härligt att ni hade kul, fastän det bara var ni två!

Säger som #55, Otroligt vacker ras, men skulle inte vilja äga en. Superfin är han! Här förekommer andra vallare som BC och aussies😉

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤

Lamina
6/23/14, 5:34 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#57

Ha ha, Puzzle brukar charma dom flesta.

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Emouse
6/23/14, 9:47 PM
#58

Grymt söt!

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤

Upp till toppen
Annons: