Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Om sajten (INFO)

Ifokus 3.0

2014-06-23 17:57 #0 av: Grodan

Idag lanseras den nya versionen av Ifokus.

Det kommer bli ett helt nytt utseende på sajten. I och med det kommer det att förekomma en del störningar, buggar och tidvis kan vi inte kunna logga in. 

Håll ut, det kommer bli bra när killarna är klara!Hjärta

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl
2014-06-23 18:26 #1 av: Emouse

Hittar någon annan guldmynten?? :)
Det blev super bra annars! Blev bara lite besviken på musbilden uppe i höger, men jag ska inte klaga! Superbra!!:)

Emma, Medarbetare på Cocker Spaniel, Mus & Problemhundar iFokusBallong

Anmäl
2014-06-23 19:26 #2 av: lollynonna

undrar med om guldmynt

// Linah 

Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Anmäl
2014-06-23 19:40 #3 av: Lamina

Hittade just ett guldmynt, så ja, dom finns. På samma ställe som förut dessutom. Men dom syns inte när dom inte är där.

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Anmäl
2014-06-23 19:41 #4 av: Emouse

Jag har hittat det!:) till höger har vi alla en blå "annons" där det står "DU VET VÄL ATT DU KAN ANNONSERA PÅ DEN HÄR SAJTEN?" och sen under den står det i liten text tre ggr "annons" där kommer det upp guldmynt när du hittat någon!:)

Anmäl
2014-06-23 19:43 #5 av: lollynonna

#4 aha,tack!

// Linah 

SolGerbilsidanSol

Anmäl
2014-06-23 19:44 #6 av: lollynonna

hittade just ett!

// Linah 

SolGerbilsidanSol

Anmäl
2014-06-23 19:49 #7 av: Tsunamis

Ful och tydligen lyssnade de när jag sa labbmöss i bannern inte var så passande. Inte för att en vild mus är så mycket bättre...

MvH   SE-Tsunamis   hemsida   ~   email   ~   Facebook
Sajtvärd på Gerbiler ifokus

Anmäl
2014-06-23 20:48 #8 av: Artlink

#7 de kunde ju titta in på sidan och ser hur sällskapsmöss ser ut ;) Finns ju MASSOR med medlemmar som säkert skickar en fin bild som kan användas

Sajtvärd: Yoga & Meditation iFokus
Medarbetare: Stenar i Fokus

Anmäl
2014-06-23 21:16 #9 av: Emouse

Som jag sa i #1 så gillar jag verkligen inte bilden.  Som i siames ifokus så var det inte en siames på bilden, utan någon annan slags katt...

Anmäl
2014-06-23 22:21 #10 av: ellapella01

Fattar ingenting!

Anmäl
2014-06-23 22:25 #11 av: Grodan

Jag hoppas vi kan få bannern ändrad framöver. Jag pratade med dem om den redan första gången de visade hur sajten skulle se ut - ett gäng månader sedan - och jag beklagade mig redan då. De har krav på bilderna, köper dem från proffsfotografer, så det kan vara svårt att få dem att acceptera något av våra foton. Men givetvis hoppas jag att vi kan få påverka vid ev byte av banner. Nu ska vi dock bara vara tysta och hålla ut, medans grabbarna fixar buggar osv. Sen när de har tid med sidhuvudfrågan tar de ev upp den...

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl
2014-06-24 14:44 #12 av: Artlink

Mina bilder har hög upplösning. Lottas också om man tar originalen och skickar

Sajtvärd: Yoga & Meditation iFokus
Medarbetare: Stenar i Fokus

Anmäl
2014-06-27 22:42 #13 av: Littlem

Är det bara jag som inte kan logga in från firefox?  Himla störande då jag använder den webbläsaren främst men nu måste öppna Explorer för o kunna logga in. Drar ner användandet av ifokus mkt...

Anmäl
2014-06-27 22:59 #14 av: jollycox

#13 Jag kan logga in utan problem när jag använder firefox.

Anmäl
2014-06-27 23:04 #15 av: Littlem

Hmm konstigt.  Sidan hängde sig även när jag gick in på minoths broken tråd. Försökte 4 ggr nu o varje gång samma sak. Tycker även hela sidan laddar otroligt segt.

Anmäl
2014-06-27 23:50 #16 av: Lamina

Det har rapporterats problem från användare med att logga in från FireFox. Men som jag förstått det så kan grabbarna bakom iFokus inte återskapa problemet, så dom vet inte hur dom ska åtgärda det.

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Anmäl
2014-07-01 03:10 #17 av: Littlem

Ok.
Har även "problem" med att när jag går in i en ny tråd så kommer det upp en lite ruta där de står "Den här sidan har ändrats av IE för att förhindra skriptkörning över flera webbplatser".
Ingen aning om vad det betyder?  Det gr dock att de tar tid  ladda varje tråd...

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.