Annons:
Etiketttävlingar
Läst 424 ggr
ajanki
2014-06-26 07:47

Omröstning på månadens mus juli

M32 är namngedd efter en galax! Ett stort namn på en liten mus. Hon föddes som en liten ynk, ungefär hälften av "rätt storlek".

Hon har vuxit ikapp sig själv och lever upp till sitt namn. Storleksmässigt är hon fortfarande en liten mus, fast inte särskilt ynklig längre. Dock är hon "stor i anden", kvick, nyfiken, och glad, och gillar att ta för sig av livet.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Här har vi SE-Ajanki's Zahida , en mus som alltid  gör mig glad, både för att hon är jättesöt och för att hon är så social och gosig :)

Går jag fram till buren och pratar lite kommer hon snabbt fram och sen är det nästan omöjligt att få in henne i buren igen. Fick Zahida bestämma skulle hon vara med överallt tror jag ;) 

Hon har också ett speciellt band med "gammeltanten" Thymus som bor I buren bredvid. Är Thymus ute bara MÅSTE Zahida också få komma ut och hälsa, annars sätter hon sig och stirrar på oss tills hon får som hon vill. Tycker det är jättegulligt haha

------------------------------------------------------------------------------------------------

Annons:
Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: