Annons:
Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 580 ggr
mikafka
2014-07-09 20:47

Tack!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej alla fina musifokusare! 

Jag smyger ofta omkring här och säger inte så mycket. Men nu är det dags.

Jag är ganska säker på att jag talar för oss alla lite blyga och eller förvirrade medlemmar (eller förbipasserande) när jag säger så här: 

Tack! Tack till alla er som frågar frågor, till alla er som svarar på frågor, till alla er som skriver Artiklar, diskuterar och framförallt till alla er som håller igång sidan och dess intresse.

Det är tack vare er som jag, och många andra, kan känna sig som självsäkra och bra musägare. Det är tack vare er jag vet att mina små grisbarn mår bra. Ni är bra ❤️

Ber om ursäkt för ostigt inlägg och bjuder på en bild av en fruktansvärt nöjd ormbunkesmus. (Som för övrigt kommer från Littlem's uppfödning)

Annons:
[JeanetteK]
2014-07-09 20:49
#1

Jag är ingen musifokusare men jag hamnade här i din tråd ändå. Vad glad man blir av såna inlägg som du just skrev, även om det inte hade något med mig att göra. Kram till dig! ❤️🤗

ajanki
2014-07-09 20:52
#2

#0 Underbart att läsa! Stor kram till dig❤️❤️

KickiG
2014-07-10 06:41
#3

#0 Jag blir alltid lika glad av att höra att folk trivs här! Vilken fin bild förresten!

Man behöver ingen tv när man har möss.

Medarbetare på Mus iFokus och Finland iFokus

ariama
2014-07-10 10:39
#4

😘

StillaSinnet
2014-07-10 18:11
#5

🤗 Härligt med respons! Jag är själv inte så aktiv  just nu men jag vet att för dem som är det är det så värdefullt att få veta att det de delger blir läst ❤️

Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare

Grodan
2014-07-13 12:53
#6

❤️


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Annons:
TeeWeed
2014-07-15 14:10
#7

Härligt! Jag säger det samma, just nu är min lilla kille på semester iom att jag och killen jobbar i Norge. Men ändå är jag inne här och läser på, en trevlig sajt med goa människor :-D ♥

Sajtvärd på Djurparker.ifokus

- Medarbetare på Exotiskadjur.ifokus
Det är inte lätt att vara norsk i SverigeYrar

Upp till toppen
Annons: