Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner

(E) aktuell/planerad kull

2014-07-20 21:10 #0 av: Lindb

Jag efterlyser en planerad kull, eller aktuell kull från en SERIÖS uppfödare där jag vill ha två unga honor ifrån som sällskap till mig och min ensamma mus Lilja. Jag bor i Uppsala utan bil, men kan i alla fall ta mig in till Stockholm om någon bor i närheten! Kom gärna med förslag eller information om en aktuell kull som snart är lev. klara!

Mvh Lindb

Anmäl
2014-07-20 22:42 #1 av: Niji

Jag har en hona parad och en som håller på att bli parad. Dock bor jag lite ifrån Värnamo :/ Men det kanske skulle kunna gå att fixa transport? :) 

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.