Annons:
Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 540 ggr
Skogshumblan
2014-07-22 20:57

Ny här

Idag har vi blivit med tre små mustjejer. Skulle bara blivit två men när vi kom till affären visade det sig att det var en liten syster som skulle blivit ensam kvar. Det pallade inte mitt blödiga hjärta.

Det är tre helsyskon som är ca 3-4 månader. En av dem är väldigt framåt och modig.

Återkommer med kort när de blivit lite mer hemmastadda så man kan få bra bilder.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Niji
2014-07-22 21:13
#1

Välkommen hit! :) Vad är det för typ av möss? :)

Mind of a queen, heart of a warrior

ajanki
2014-07-22 22:07
#2

Välkommen till oss musälskare!

Ska bli jättekul att få se foton på dina muslingar:)

KickiG
2014-07-22 22:25
#3

Välkommen! Hoppas du ska trivas här med oss!

Man behöver ingen tv när man har möss.

Medarbetare på Mus iFokus och Finland iFokus

Skogshumblan
2014-07-23 08:05
#4

Tack!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

TheCottonCandy
2014-07-23 10:20
#5

Välkommen! 😃

Skogshumblan
2014-07-23 11:25
#6

Det är tam-möss. Två som är lite mörkt gråbruna och en som vi hitills tycker är lite mer brunbeige än systrarna.

Det är så kul med dem för de är verkligen tre personligheter. Den stora tjejen, som min son gett namnet Neptune (uttalas på svenska, med e på slutet) har sedan hon kom hem sprungit runt och klättrat hej vilt i buren. Mellantjejen, Polly Pollux, är en lugn tjej som inte gör mycket väsen av sig men som ändå gärna kikar runt och sniffar i luften om man är i närheten. Lilltjejen, som min dotter gett namnet Fiffi, är så nyfiken av sig men är så skygg än.

Idag har vi lagt in lite toarullar och några lönngrenar och jisses vilken fart det blev på tjejerna. Jag har börjat sticka in handen lite och låter tjejerna komma fram och lukta. Neptune kom upp på ett finger och började krafsa upp strö och gnagde lite på min nagel. Hon är verkligen inte rädd!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Niji
2014-07-23 12:16
#7

Vad mysigt :D

Mind of a queen, heart of a warrior

Skogshumblan
2014-07-25 16:06
#8
Upp till toppen
Annons: