Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Bur, strö, inredning & tillbehör

hampaspån?

2014-07-25 16:53 #0 av: hund_katt

det har inte funnits någon alspån, eller annan löv-träds sort, på länge nu, och kommer inte få in någon nu på länge. det ända som finns är såna jättestora balar, som vi inte har plats med. så jag har bara använt papper och kartonger som bomaterial, vilket börjar kännas som lite slöseri på papper, då det går åt väldigt mycket. men mamma har hampaspån som hon använder till diamantduvorna. kan man använda det till mössen också?

Anmäl
2014-07-25 17:13 #1 av: Cert

Typ hampaströ menar du? går isåfall kanon, det bästa som JAG vet.

foto?

Anmäl
2014-07-26 22:23 #2 av: hund_katt

ja, var nog hampaströ det hette ;)

http://hermelinkanin.ifokus.se/articles/4d7134fab9cb46224404cca0-hampastro här är en bild

Anmäl
2014-07-27 11:27 #3 av: Cert

Jupp. DEt är det bästa jag vet

Anmäl
2014-08-03 15:13 #4 av: hund_katt

tack! mössen älskar det :) de har grävt en liten gång under som slutar med ett större hål.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.