Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Bur, strö, inredning & tillbehör

Strimlat papper att undvika?

2014-08-05 00:42 #0 av: Cindy S

Hej, jag har förstått att tidningspapper är ofarligt att ha som burmaterial så jag funderar på det. Men kan man även ta annat papper, t.ex. reklamblad och utskriftspapper och köra i dokumentstrimlaren, eller är det för hårt/giftigt?

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

Anmäl
2014-08-05 06:19 #1 av: Cert

jag ger mina allt, tänker att olika material ger mer tankeverksamhet. Jag har inte reflekterat om det är giftigt eller inte. Konstigt.

Anmäl
2014-08-05 16:05 #2 av: Emouse

Är det någon form av tidning/papper man bör undvika? Nyfiken här med:)

Emma, Medarbetare på Cocker Spaniel, Mus & Problemhundar iFokusBallong

Anmäl
2014-08-05 16:58 #3 av: Lojs

Jag använder inga blanka papper, bara rent tidningspapper, jag tänker att jag inte vet vad de blandar i för att få det blankt. 

//Louise

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.