Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Om sajten (INFO)

Hej från Grodan

2014-08-17 17:28 #0 av: Grodan

Jag går runt med dåligt samvete för att jag inte är online här så mycket.

Jag har fått jobb!

Jag har börjat kravla mig ur min djupa depression efter att varit svårt utbränd, varit arbetslös i många år och verkligen mått dåligt av att inte ha något att göra, förlorat min bästa vän Korven, flyttat från mina rötter i 08, blivit mobbad av AF och aktiveringen i Nyköping, varit urfattig, varit tvungen att flytta till ett ruckel i en byhåla där jag inte trivs...

Och nu har jag bara tid för mig själv. Tiden för mus-ifokus bara försvinner. Jag glömmer Er inte. Absolut inte. Jag älskar verkligen Er alla. Jag älskar mus-ifokus. En av de bra sakerna jag gjort i mitt liv är ju att starta denna sajt. Och jag är inte redo att släppa den än. Jag vill fortfarande vara sajtvärd. Kanske en mer inaktiv sajtvärd än på länge. Där medarbetarna får dra det tyngsta lasset.

Jag har tur att ha tre oerhört bra medarbetare och en superbra artikelförfattare. Jag vill inte tynga dem givetvis, men jag hoppas och tror att de är fullt medvetna om att de drar bara så tungt lass som de vill och orkar.

Vad tycker Ni om det?

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl
2014-08-17 17:29 #1 av: Ellenfyrkant

You go girl!

Anmäl
2014-08-17 17:41 #2 av: Cert

Jag  tycker: Grattis Grodan, jag är så glad för din skull!

Anmäl
2014-08-17 18:54 #3 av: jossa5

Grattis till jobb! :D

Anmäl
2014-08-17 23:12 #4 av: Cindy S

Du ska inte må dåligt. Att vara moderator är ju ett jobb i sig som du gjort gratis(det finns folk som får betalt för liknande) så det är bra att ditt liv fått fart.

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

Anmäl
2014-08-18 08:38 #5 av: Tsunamis

Woop woop! Jobb går före allt, för det hänger ju i allra högsta grad ihop med ens inkomst och hur väl man mår. Grattis och kör hårt!

MvH   SE-Tsunamis   hemsida   ~   email   ~   Facebook
Sajtvärd på Gerbiler ifokus

Anmäl
2014-08-18 15:07 #6 av: Emouse

Grattis! Go for it!

Emma, Medarbetare på Cocker Spaniel, Mus & Problemhundar iFokusBallong

Anmäl
2014-08-18 18:31 #7 av: ariama

Hej lilla groda ... BlinkarPussar

Jag håller på dig, var rädd om dig själv i första hand. Det är klart du ska vara kvar som sajtvärd, du är så uppskattad, och visst är det en otroligt bra sak, och bedrift, du gjort med det här forumet. Vi andra får väl "jobba på lite extra" så länge.

Kramar!

Anmäl
2014-08-18 18:47 #8 av: Artlink

Underbart!!!! Hjärta

Ha absolut inte dåligt samvete. Alla har nog med annat då och då *I know*

Sajtvärd: Yoga & Meditation iFokus
Medarbetare: Stenar i Fokus

Anmäl
2014-08-18 18:59 #9 av: Velinga1984

Prioritera dig själv först, och Grattis!! Kramas

Anmäl
2014-08-19 04:06 #10 av: zickan

Inte bra. Inte ha dåligt samvete över att få jobb eller börja ta sig uppåt. Internet och folket finns kvar när du har tid för det. 

Anmäl
2014-08-19 10:32 #11 av: vevve89

Grattis Grodan. :-)

Min mobil är knäpp så kan inte starta nya trådar men kan säga att tjejerna jag köpte av dig nu är ett år och mår prima. :-)

Anmäl
2015-06-10 17:52 #12 av: Grodan

Det har gått 1 år och 2 månader sedan jag fick jobb.

Jag har varit här väldigt lite  under den tiden. Och givetvis har jag lite dåligt samvete för det. På sista tiden har jag dock försökt att vara här lite, men det har inte fungerat väl. Sidan har laddats sakta och det har varit trubbel. Det är saker som gör att det tar emot. När sidan är seg och det inte fungerar.

Hur som helst har jag inte glömt er och hoppas att vi kan ha sommartävling snart.

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl
2015-06-10 20:54 #13 av: Ellenfyrkant

#12 Så mysigt när du är här och skriver.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.