Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Fotografier

Mina raringar

2014-08-20 08:33 #0 av: Velinga1984

Men flickorna heter den svarte, den gråe och den brune. Så personligt men ändå inte, sonen kom på bra namn som vi kallade dem men sen glömde vi av vad det var så de får helt enkelt fortsätta heta efter sina färger *hmf, förlåt förlåt Ajanki Generad*

Och ja, innan någon kommenterar, det finns en morrhårstuggare i flocken. Jag vet vem den skyldige är, och troligtvis pga att hon är mer energisk än vad det var möjligt att få utlopp för i förre buren. Dvs MITT fel som ägare, jag brast i att aktivera henne på det sätt hon verkar behöva.  

Anmäl
2014-08-20 08:41 #1 av: Velinga1984

*

Anmäl
2014-08-20 18:20 #2 av: KickiG

Vilka sötnosar! Hoppas du får bukt med morrhårstuggeriet också.

Man behöver ingen tv när man har möss.

Medarbetare på Mus iFokus och Finland iFokus

Anmäl
2014-08-20 19:25 #3 av: ariama

Så fina dom är! (Synd på tugget... )

Anmäl
2014-08-21 07:46 #4 av: ajanki

Åh, fina tjejernaKärHe,he inget fel på dom namnen Lipar

Men jäklar att en av dom tuggar morrhårLedsen Hoppas hon slutar med det..

Anmäl
2014-08-21 07:53 #5 av: Velinga1984

Tack, jag hoppas att det ger med sig nu i den nya buren med massa aktiviterer Glad

Anmäl
2014-08-21 09:35 #6 av: ajanki

Ja, det hoppas jag med! :)

Anmäl