Annons:
Etiketttävlingar
Läst 516 ggr
ajanki
8/26/14, 9:50 AM

Rösta på månadens veteran september 2014

Lilla Mynta missade precis att vara med i Augusti månads veterantävling. Hon fyllde 2 år 20 augusti och jag glömde fota henne precis då!!! 

Hela 24 månader är min pärla!

Fotot är från 28 juli och Mynta är otroligt välmående för sin höga ålder. Myntas syster fick en kull ungar men Mynta valde att putsa ungarna lite väl hårt när de blev äldre så hon flyttades ut till en annan kompis. Tyvärr har Mynta valt att barbera den ena kompisen efter den andra så sista året har hon bott helt ensam och fått extra kel av mig i stället. Det har gjort att vi två har ett speciellt band mellan oss Hjärta
SE-TAMs Mynta är den äldsta hona jag har ägt och som det ser ut nu så har hon inte tänkt lämna in än på länge, mattes lilla hjärta Tårta

(Hon har dessutom en yngre halvbror som blir två år 24 september. Vore riktigt kul om hon får leva tills dess Kär)

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Honey Yamsa är 1 år 5 månader. Hon är Recessive Yellow satin korthår (nästan), och en stor favvo här. Alltid trevlig, mycket snäll i alla sammanhang,  mycket kommunikativ, och hon gillar människor Blinkar.

Yamsa är musen till vänster, högermusen är bara "en kompis" som råkar vara med på bild.

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Annons:
Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: