Annons:
Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 508 ggr
Emouse
2014-08-27 21:09

Stolt matte!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Blir så stolt över mina två flickor när jag kommer till akvariet. Över bara en liten sak! Att dom frivilligt kliver upp i handen på en gång när man tar ner den! Förut var de nervösa och skygga. Men igår klev dom blint upp i handen utan anledning! Då fick dom mycket pussar!!;) samma sak idag! Träningen gav vetkligen resultat! Tog ut dom nästan varje dag på bordet och bara klappade, pussade, pratade och kupade händerna som ett gömställe. Utan något annat på bordet (bara för att dom skulle fokusera på mig och mina händer, ta bort rädslan för händerna. Såklart fick dom ju grejer på bordet ibland) och det fungerade! Är så stolt över mina älsklingar! Mina hjärtegull!

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤

Annons:
ariama
2014-08-28 07:00
#1

Fantastiskt! Grattis! 🙂Möss kan vara såna sötnosar!! Och de kryper verkligen in i hjärtat på en!

jossa5
2014-08-28 08:32
#2

Åh, kul att höra! Då ska jag prova göra likadant, så kanske mina tussar blir lite mindre nervös. :)

Mvh,
Jossan                         Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus

Emouse
2014-08-28 08:42
#3

#1 tack! jo det gör dom verkligen!

#2 Hoppas det fungerar lika bra för dig! tänk på att lägga ner mycket tid varje dag på dom! detta tog ungefär en månad att göra denna framgång:)

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤

Upp till toppen
Annons: