Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
In Memorian

Sov gott Lucy

2014-09-03 22:55 #0 av: Galenidjur

Helt oväntat var det inte då det de senaste veckorna tydligt synts att hon började bli gammal, men ändå. Fina Lou lou Blomma Ledsen 

StjärnorMedarbetare på jattekanin.ifokusStjärnor
Lift up the self by the self,and don't let the self droop down
Because the self is the self's only friend , and the self is the self's only foe

Anmäl
2014-09-03 22:57 #1 av: MaaariaS

Beklagar Blomma

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

Anmäl
2014-09-04 07:20 #2 av: KickiG

Sov gott Lucy, kram till matten!

Man behöver ingen tv när man har möss.

Medarbetare på Mus iFokus och Finland iFokus

Anmäl
2014-09-04 08:10 #3 av: ajanki

Beklagar sorgenBlomma

Sov gott fina LucyHjärta

Anmäl
2014-09-04 08:36 #4 av: Emouse

BlommaHjärta

Emma, Medarbetare på Cocker Spaniel, Mus & Problemhundar iFokusBallong

Anmäl
2014-09-04 10:41 #5 av: jossa5

Beklagar Blomma

Anmäl
2014-09-04 15:05 #6 av: Galenidjur

Tack allesammans Blomma

Det kändes fel att lämna Thymus ensam i stora buren, men eftersom jag inte kände för att börja städa burar och flytta möss mitt i natten så fixade jag till lekburen lite snabbt (för där har alla mössen varit så det är 'allas' revir) och satte ner henne + Zahida och Odile från lilla buren där i. De funkar ju så bra tillsammans med Thymus så de kan få hålla  henne sällskap, tänkte jag.  När jag tittade till dem imorse såg det ut såhär Hjärta Hopflyttningen kommer nog gå strålande. 

StjärnorMedarbetare på jattekanin.ifokusStjärnor
Lift up the self by the self,and don't let the self droop down
Because the self is the self's only friend , and the self is the self's only foe

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.