Annons:
Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 2204 ggr
TheCottonCandy
9/26/14, 8:12 AM

Söker möss i Skåne

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Nu är det så att jag söker efter 1-2 mushonor som sällskap till min ena mus Frankie som blev ensam igår. Kompisen hon gick med fick jag tyvärr åka med till veterinären och avliva igår pga två tumörer som vuxit väldigt snabbt. 

Jag bor i Kågeröd som ligger i Skåne och därför söker jag efter möss som också finns i Skåne.

Skriv gärna om du säljer eller om du känner till någon som gör det! Jag svarar såklart även på frågor om hur mössen bor hos mig om någon undrar🙂

Annons:
TheCottonCandy
9/26/14, 7:26 PM
#1

Putt

TheCottonCandy
9/27/14, 9:44 AM
#2

Jag har letat runt efter musuppfödare i närheten men jag har  inte hittat någon. Då Frankie verkar ganska ledsen och mest sitter inne i sitt hus hela dagen har jag funderat på att köpa från en djuraffär där de har möss. Jag vet att det inte är bra att göra i vanliga fall, men hon måste ju få en kompis ganska snart… 

Vad tycker ni?

Pius09
10/6/14, 10:12 PM
#3

Hej :-) Jag har en kull med bandade som jag har till salu/bortskänkning. Huvudsaken är att de kommer till bra hem. De har ingen stam då föräldrarna kommer från djuraffär, men båda föräldrarna finna att se. Mvh Josefina

Pius09
10/7/14, 12:40 PM
#4

Jag finns förresten i Ängelholm :-)

TheCottonCandy
10/10/14, 10:22 PM
#5

Hej! 

Jag har hittat några nya kompisar till henne nu, men tack för att du skrev i alla fall! :)

Upp till toppen
Annons: