Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om sajten (INFO) Avel & Uppfödning Beteende, hälsa & skötsel Bur, strö, inredning & tillbehör Fikarummet! (OT) Kluringar Filmer Fotografier Förening, utställning & träff Genetik, färger, hårlag och teckningar In Memorian Köp/Sälj/Efterlysning/Auktioner Leksaker och aktivering Länkar | Links Mat och utfodring Möss med djur och människor Namnförslag & namnförklaring TÄVLINGAR Ö Gamla tävlingar
Kluringar

Fredagskluring - kluriga parningar

2014-11-14 01:12 #0 av: Lamina

ariama har haft vänligheten att skapa en riktigt klurig kluring åt oss denna Fredag. Lycka till! Nu blir det avelsfrågor. Som startmöss i kluringen äger vi albino, agouti, svart, chocolate, och blå. Och senare även deras avkomma. Albino = AA BB cc DD = cc Agouti = AA BB CC DD  Svart = aa BB CC DD = aa Chocolate = aa bb CC DD = aa bb Blue = aa BB CC dd = aa dd Lilac = aa bb CC dd = aa bb d

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Anmäl
Fråga 1/11

Jag har en albino hona AA BB cc DD, och en agouti hane AA BB CC DD. Jag önskar fler albino och parar dessa två. Kan jag få albinoungar i kullen?

2014-11-14 08:01 #1 av: ariama

11/11 Förskräckt. Vilken tur! haha. Blinkar Jag måste ju gå igenom kluringen för att se hur den såg ut.

Anmäl
2014-11-14 16:52 #2 av: Grodan

Hurra, jag slapp göra en kluring! Wiha!!!

Gah, vad kul att du äntligen ville göra en kluring, amaira! Tusen tack! Hjärta

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl
2014-11-14 19:13 #3 av: Emouse

Den var svår, 7/11 blev det;)

Emma, Medarbetare på Cocker Spaniel, Mus & Problemhundar iFokusBallong

Anmäl
2014-11-17 17:22 #4 av: Lyan

Jag fick 8/11, huvudräkning är inte min starka sida så var på det jag misslyckades. Har aldrig haft möss så fick fundera ett bra tag innan jag listade ut vad lilac var. På marsvin är lilac en rödögd svart aa B- pp och blue finns det så få av ännu så där har man inte bestämt vad tex en chokladblue ska heta

Vänliga hälsningar Emmy
*Min hemsida  *Satin och satinsjukan  *Färggenetik
Svarar jag inte på PM? Påminn mig! Jag glömmer lätt

Anmäl
2014-11-17 19:29 #5 av: Alana82

8/11, de sista föll jag på, matte är inte min starka sida :D

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.